امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57541
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1396 - 8:31 | | ارسال توسط :

مشارکت ۱۰۰ درصدی مردم ۶ شهرستان مازندران در انتخابات

دبیر کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات مازندران گفت: مشارکت مردم 6 شهرستان مازندران در انتخابات ریاست جمهوری بیش از 100 درصد بوده است.

به گزارش بابل نوین، به  نقل از بلاغ، احمد مظفری طی گفت‌وگویی اظهار کرد: مشارکت مردم شهرهای سوادکوه، سوادکوه شمالی، عباس آباد، کلاردشت، محمود آباد و نور در انتخابات ریاست جمهوری بیش از ۱۰۰ درصد بوده است.

وی افزود: بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از مردم مازندران در انتخابات ریاست جمهوری به حسن روحانی رای دادند و تعداد آرای وی نسبت به انتخابات سال ۹۲ افزایش داشته است.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات مازندران درباره وضعیت کرسی‌های انتخابات شوراهای اسلامی گفت: در مجموع ۱۳ هزار و ۴۰۰ نفر با رای مردم استان در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزیده می‌شوند که از این تعداد ۸ هزار و ۱۴۰ نفر عضو اصلی و ۵ هزار و ۲۶۰ نفر عضو علی‌البدل هستند.

مظفری در پایان بیان کرد: در حوزه شهری ۴۲۰ کرسی شهری داریم و از این تعداد ۳۱۶ نفر اعضای اصلی و ۱۰۴ نفر عضو علی‌البدل هستند و در حوزه روستایی نیز ۱۲ هزار و ۹۸۰ نفر انتخاب می‌شوند که ۷ هزار و ۸۲۴ نفر عضو اصلی و ۵ هزار و ۱۵۶ نفر عضو علی‌البدل هستند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.