امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72004
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 04 آذر 1396 - 20:25 | | ارسال توسط :

مشاوران معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست معرفی شدند

مراسم معارفه مشاوران معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست با حضور کاوه مدنی، مدیران و کارشناسان این حوزه برگزار شد.

به گزارش بابل نوین،در این مراسم شهره صدری به‌عنوان مشاور آموزش و ساماندهی اطلاعات آماری محیط زیست، امیر معاضدی به‌عنوان مشاور در امور اجرایی و مدیریت تحول ، امید علیزاده مشاور در امور راهبردی و مسئولیت‌های اجتماعی، مهدی آیینی مهر مشاور در توسعه کسب‌وکار، نوآوری و دانش‌بنیان معرفی شدند.

کاوه مدنی معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط‌زیست در این مراسم اظهار داشت: معاونت آموزش و پژوهش  این سازمان مکانی است که می‌تواند حداکثر اثر را در جامعه  داشته باشد و بهره‌وری آن بسیار بالا و این امر به نحوه کار ما وابسته است.

وی با اشاره به برخی بی‌انگیزگی‌ها در معاونت آموزش و برخی دفاتر سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: خیلی وقت‌ها فکر می‌کنیم منابع مالی دلیل اصلی بی‌انگیزگی‌ها است ولی اگر کارشناسان انگیزه و پویایی داشته باشند بقیه موارد قابل‌حل است.

مدنی از همکاری و تلاش مدیران و کارشناسان معاونت آموزش و پژوهش تشکر کرد و گفت: ۴عزیز دیگر که امروز به‌عنوان مشاور به این خانواده اضافه شدند افرادی هستند که در این سال‌هایی که در ایران نبودم با آن‌ها آشنا بودم و به خاطر محیط زیست و دغدغه مشترک کارکرده‌ام امیدوارم کم‌کم بافکرهای تازه ، وجود افکار تازه ، تغییرات ساختاری که خواهیم داشت بتوانیم تغییراتی که اثر آن بیشتر از اجرا است، داشته باشیم.

وی تصریح کرد: در موضوع آموزش تمرکز را بر روی ساعت آموزشی می‌گذاریم درحالی‌که اثر آن را ارزیابی نمی‌کنیم  همچنین درزمینهٔ آمار، پژوهش، توسعه پایدار مشارکت سمن‌ها نیز  فعالیت می‌کنیم بدون آنکه اثرات آن‌ها را بسنجیم.

مدنی، پژوهشکده محیط زیست و دانشگاه محیط زیست را بازوهای اجرایی در سازمان حفاظت محیط زیست برشمرد و گفت: به دنبال تغییر در نحوه آموزش در سازمان حفاظت محیط‌زیست، آموزش مردمی و تعامل با آن‌ها، کارهای زیربنایی، ایجاد رصدخانه آمار با تعامل ارگان‌ها و تبادل داده‌ها و جمع‌کردن داده‌های معتبر هستیم تا مستند صحبت و مطالبه کنیم. به گفته وی، مطالبه گری مردم ، سمن‌ها و مطبوعات بسیار حیاتی است.

معاون آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه به معرفی سوابق علمی و پژوهشی و اجرایی مشاوران این معاونت اشاره کرد و گفت: شهره صدری متخصص محیط زیست با ایده‌های نو و سابقه کار فنی در حوزه محیط زیست موضوع آموزش و ساماندهی اطلاعات محیط زیستی و بحث رصدخانه را دنبال خواهند کرد.

مدنی ادامه داد : امیر معاضدی سابقه مدیریت در بخش دولتی و خصوصی و استارات آپ‌های موفق آب و انرژی راه‌اندازی کرده است  همچنین تخصص در مدیریت تحول دارند و امور اجرایی و مدیریت تحول در خدمت را در سازمان دنبال خواهد کرد.

معاون سازمان حفاظت محیط زیست در ادامه افزود: امید علیزاده مسئول کمپین موفق یک قطره آب و با تخصصی که دارند  امور راهبردی و مسئولیت اجتماعی معاونت آموزش را دنبال خواهند کرد.

همچنین مهدی آیینی مهر در حوزه استارت‌آپهای و کسب‌وکار در حوزه آب و محیط زیست و کارکردند و  توسعه کسب‌وکار، نوآوری و دانش‌بنیان در سازمان حفاظت محیط زیست پیگیری خواهند کرد.

 این گزارش می‌افزاید: شهره صدری مشاور آموزش و ساماندهی اطلاعات آماری محیط زیست سازمان حفاظت محیط زیست در این مراسم با اشاره تجربیات گذشته‌اش در سازمان حفاظت محیط زیست اظهار داشت: با همکاری کارشناسان سازمان محیط زیست بتوانیم کارهای جدید انجام دهیم و با ساماندهی داده ها موضوع دسترسی آزاد اطلاعات در سازمان حفاظت محیط زیست ایجاد شود و کارشناسان محیط زیست بتوانند تحلیل‌های خوبی در مسائل زیست‌محیطی داشته باشند و حتی دانشجویان محیط زیست بتوانند به این اطلاعات دسترسی داشته باشند .

بنابراین گزارش، امیر معاضدی به‌عنوان مشاور در امور اجرایی و مدیریت تحول سازمان حفاظت محیط زیست  تصریح کرد: بحث تحول این نیست که کارهای گذشته بد است و تغییر پیدا کند، بلکه قرار است اتفاق‌های دیگری در این دوره با برنامه محوری انجام و از ظرفیت‌ها استفاده شود تا مشکلات محیط زیستی مرتفع شود.

همچنین امید علیزاده مشاور در امور راهبردی و مسئولیت‌های اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نبود ظرفیت زیاد برای کسب‌وکار در دستگاه‌های دولتی گفت: با همکاری و تلاش کارشناسان معاونت آموزش بتوانیم در حوزه مسئولیت اجتماعی گام برداریم.

مهدی آیینی مهر مشاور در توسعه کسب‌وکار، نوآوری و دانش‌بنیان سازمان حفاظت محیط زیست هم با اشاره به فعالیت‌های خارج از مجموعه‌های دولتی گفت: سعی خواهم کرد با همکاری کارشناسان معاونت آموزش و پژوهش سازمان حفاظت محیط زیست پلی باشم بین این مجموعه و مؤسسات غیرانتفاعی و سمن‌ها تا بتوانیم مشکلات محیط زیستی مرتفع شود.

منبع:فارس

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.