امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 36498
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار مازندران تاریخ انتشار : 02 آذر 1395 - 9:18 | | ارسال توسط :

مشکلی به‌نام آب‌گرفتگی زیرگذرها در قائم‌شهر! +تصاویر

معضل همیشگی قائم‌شهر در ایام بارش باران و عدم توجه مسئولان شهرستانی و استانی که مشکلات متعددی را برای مردم این شهرستان به‌وجود می‌آورد اما اداره راه و شهرسازی به فکر راه حلی برای این مشکل نیست.

به گزارش بابل نوین،به نقل از قائم آنلاین، این روزها که بارش باران در شهرستان قائم‌شهر آغاز شده است، با کوچکترین بارش رفت و آمد برای شهروندان قائم‌شهری سخت می‌شود و ترافیک در همه خیابان‌ها عبور و مرور را برای مردم سخت می‌کند.

اداره راه و شهرسازی به‌عنوان متصدی مستقیم زیرگذرهای اسکندرکلا و کوچکسرا نه در زمان ساخت و نه هم اکنون که چندین سال است مردم را در زمان بارش باران به سختی می اندازد چاره ای اندیشه نکرد.

اداره راه و شهرسازی قائم‌شهر چرا برای حل این معضل بزرگ دنبال راه حل نیست، خود علامت سوال بزرگی است که شهروندان با آن مواجه هستند.

زیرگذرهایی که در زمان احداث به فکر خروجی آب‌های سطحی در آن نبودند و مردم نیز هم اکنون عادت کردند که روزهای بارانی رفت و آمد از این زیرگذرها ممنوع است.

ای کاش روزی برسد راه‌های کشور و ساخت تقاطع‌ها و زیرگذرها به شکلی اصولی صورت بگیرد و مهندسین راه و شهرسازی از علمی که در دانشگاه‌ها کسب کردند روزی در عمل نیز از آن استفاده کنند، البته اگر علمی کسب کرده باشند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.