امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70571
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 25 آبان 1396 - 20:09 | | ارسال توسط :

مشکل آب و برق روستاهای کرمانشاه تا پایان امشب رفع می شود

به گزارش بابل نوین، میثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزرات نیرو با اشاره به اینکه شرایط در مناطق زلزله زده به سطح مطلوب رسیده است، اظهار کرد: پس از وقوع زلزله با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت شهر به حالت عادی بازگشته و برای تامین آب و برق مشکلی وجود ندارد. وی […]

به گزارش بابل نوین، میثم جعفرزاده مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیر عامل وزرات نیرو با اشاره به اینکه شرایط در مناطق زلزله زده به سطح مطلوب رسیده است، اظهار کرد: پس از وقوع زلزله با تلاش‌های صورت گرفته وضعیت شهر به حالت عادی بازگشته و برای تامین آب و برق مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به رسیدن به سطح مطلوب در ارائه آب و برق و گذر از وضعیت بحرانی در این استان افزود:، تنها ۳۰ روستا در شرایط نامساعد قرار دارند که تا امشب در این زمینه به وضعیت مطلوب می‌رسند.

جعفرزاده تصریح کرد: در حال حاضر ۸۹ تانکر سیار حمل آب و همچنین چندین تریلی بطری آب معدنی در روستا مستقر هستند و مشکلی از جهت تامین آب وجود ندارد.

وی در پایان گفت: مشکل وضعیت آب اضطراری برای روستا‌ها تا امشب حل می‌شود و برای مناطقی که شرایط مساعدتری دارند، لوله‌های آب رسانی تا ابتدای روستا برده شده و با علمک شیر برداشت آب تامین می شود و همچنین در برخی از روستا‌ها که بالای ۸۰ درصد تخریب اتفاق افتاده امکان انتقال آب از طریق لوله وجود ندارد با تانکر‌های سیار، آب این مناطق تامین می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.