امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 63203
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 17 مرداد 1396 - 13:20 | | ارسال توسط :

معاون سپاه: امریکا حاضر است به روسیه امتیاز بدهد/ بدشان نمی‌آید داعش قلع و قمع شود

به گزارش بابل نوین، معاون سیاسی سپاه گفت: در حالیکه امپراطوری رسانه ای غرب در اختیار تروریست‌ها بود، اما خبرنگاران ما در این نبرد، کنار جبهه مقاومت ایستادند. سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران طی سخنانی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه اگر با جریان تکفیری مقابله نمی‌شد عمیق‌ترین و سیاهترین […]

به گزارش بابل نوین، معاون سیاسی سپاه گفت: در حالیکه امپراطوری رسانه ای غرب در اختیار تروریست‌ها بود، اما خبرنگاران ما در این نبرد، کنار جبهه مقاومت ایستادند.
سردار رسول سنایی راد معاون سیاسی سپاه پاسداران طی سخنانی در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار، با بیان اینکه اگر با جریان تکفیری مقابله نمی‌شد عمیق‌ترین و سیاهترین لکه را بر دامان اسلام وارد می‌کرد، اظهار داشت: امپراطوری رسانه ای غرب در اختیار تروریستها بود اما خبرنگاران ما در این نبرد، کنار جبهه مقاومت ایستادند.

سنایی راد افزود: این روزها علائمی از شکست تروریستها دیده می‌شود و آنها ماه‌های پایانی عمر خود را می‌گذراند.

وی با اشاره به برخی رسانه‌های دراختیار تروریست‌ها تصریح کرد: العربیه امروز بی‌اعتبارترین رسانه منطقه است و الجزیره که تا دیروز مورد حمایت بود، در معرض اتهام قرار دارد و این نشانه شکست امپراطوری رسانه‌ای آنهاست.

معاون سیاسی سپاه با بیان اینکه تروریستها امروز در سوریه حتی توان نگه داشتن مناطق خود را ندارند، گفت: امریکایی ها هم بدشان نمی‌آید که داعشی ها در سوریه قلع و قمع شوند و به همین خاطر حاضرند امتیازاتی را به روسها بدهند چراکه در این خصوص تهدید مشترک دارند.

سنایی راد اظهار داشت: رزمندگان حاضر در جبهه سوریه انگیزه‌ای جز حفظ عزت جهان اسلام ندارند.

وی خاطرنشان کرد: تکفیری‌ها بهترین فضا را برای جریان رسانه‌ای خود قرار داده و شاید در این طرف به آن صورت فضا برای کار رسانه ای فراهم نشده است. /م

منبع: فارس
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.