امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77509
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار ویژه, با شهدا, سخن سردبیر, سیاسی تاریخ انتشار : 05 بهمن 1396 - 11:10 | | ارسال توسط :

مقابل همه تهدیدها با روحیه انقلابی می‌ایستیم/ نگاه اشرافی‌گری برای مردم آزاردهنده است

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روحیه انقلابی پشتوانه عزت ما در جنگ‌های مختلف است و می‌توانیم با آن در مقابل همه تهدیدها و جهان‌خوارانی چون آمریکا سینه سپر کنیم و نگران برجام و فرجام آن نباشیم.

به گزارش بابل نوین، سردار رسول سنایی‌راد شامگاه چهارشنبه پنجم بهمن ماه در یادواره ۴۲ شهید بخش گتاب شهرستان بابل با اشاره به جایگاه شهدا اظهار کرد: شهدا در کنار عالم ربانی حق شفاعت دارند و بسیاری از کسانی که به شهادت نرسیده‌اند باید بدانند اگر در مسیر جهاد اکبر در این دنیا اجر جهاد در راه خدا را حفظ کرده باشند در مسیر شهدا جایگاه خواهند گرفت.

وی افزود: راه شهادت دری از درهای بهشت است که خداوند برای افراد خاص در نظر گرفت و در واقع اجر شهدا بالاتر از بهشت است چون به وجه‌الله نظر می‌کنند و این جایگاه بر اساس خلوص افراد متفاوت است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران ادامه داد: شما می‌بینید شفاعت علوی در دستان بریده ابوالفضل‌العباس متجلی می‌شود و شاهد هستیم که امروز بعد از گذشت قرن‌ها در اقصی نقاط جهان فریاد “کلنا عباسک یا زینب” به گوش می‌رسد.

این مسئول ارشد نظامی تصریح کرد: در جبهه‌های مختلف حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی و پس از آن در مبارزه با داعشیان و تکفیری‌ها، ریش سفیدانی چون سردار شهید همدانی چه کارهایی که نمی‌کنند و این نتیجه مجاهدت همراه با اخلاص این چنین مردانی است البته در انقلاب اسلامی جوانانی هم داریم که شهید حججی می‌شوند و به تعبیر مقام معظم رهبری حجت برای ما می‌شوند.

 

فرهنگ انقلاب اسلامی تولید عزت می‌کند

سردار سنایی راد گفت: همه این دستاوردها حاصل فرهنگ برآمده از انقلاب اسلامی است که تولید عزت می‌کند و خدا هم مسلمانان را با عزت خواسته است.

وی با اشاره به عزت جامعه اسلامی در سایه ایمان به خداوند افزود: عزتی که اسلام می‌خواهد با سایه هژمونی‌گرایی و سلطه‌طلبی استکبار جهانی سازگاری ندارد و ما به قیمت باج دادن به این سلطه‌گران نمی‌خواهیم سکوت کنیم.

معاون سیاسی سپاه تاکید کرد: فرهنگ ایثار و شهادت رجعتی بود که از کربلا گرفته و با ارزش‌های انقلاب اسلامی آمیخته شد و در مدت زمان عمر انقلاب اسلامی ایران شاهد هستیم که چه کسانی پای انقلاب اسلامی ایستادند، همه چیزشان را فدا کردند و چه کسانی از آن مطالبه شخصی دارند.

 

با روحیه انقلابی نگران فرجام برجام نیستیم

سنایی‌راد یادآور شد: روحیه انقلابی پشتوانه عزت ما در جنگ‌های مختلف است و می‌توانیم با آن در مقابل همه تهدیدها و جهان خوارانی چون آمریکا سینه سپر کنیم و نگران برجام و فرجام آن نباشیم.

بیسیم‌چی سردار شهید برونسی با اشاره به خاطرات دوران دفاع مقدس گفت: امروز گرامی‌داشت یاد شهدا پراکندن ارزش‌های انقلابی است و همه باید بیایند، اینجا داشتن نگاه جناحی جرم نیست همه بیایند اما در مقابل شهدا، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی باید این بندهای حزبی و جناحی را پاره کرد.

وی افزود: داعش را درست کردند و آمده بود تا بدل ایران اسلامی باشد، ببینید چه افتضاحی شد برای سازندگانش و امروز کجاست، این‌ها حتی با کارهای به اصطلاخ استشهادی دنبال مصادره فرهنگ شهادت‌طلبی بودند اما دیدید که عاقبتشان چه شد و توسط سربازان اسلام، جهان را از ننگ داعش پاک کردیم.

این مسئول ارشد نظامی ادامه داد: امروز ناجی مردم عراق، سوریه و بسیاری از کشورهای منطقه فرهنگ شهادت‌طلبی و انقلابی‌گری ما شده که بر آمده از عاشوراست و باید قبول کنیم این فرهنگ امروز گمشده بسیاری از عرصه‌ها و مشکلات امروزه جامعه ماست.

معاون سیاسی سپاه تصریح کرد: ما در جنگ اثبات کردیم که می‌توانیم در مقابل تمام جهان بایستیم و افرادی مانند سردار شهید حسن طهرانی‌مقدم ما را به قدرت بازدارندگی در عرصه‌هایی چون موشکی رساندند و این افتخار نشات گرفته از تفکر انقلابی و بسیجی است.

 

در جریان برخی از اعتراضات برحق اخیر مردم صف خود را از معاندان جدا کردند

سردار سنایی‌راد با اشاره به تحریکات عربستان سعودی اظهار کرد: بن سلمان‌ها به دنبال تحریک ترامپ هستند و امروز می‌بینیم این تحریکات ۴۸۰ میلیارد دلار برایشان هزینه در بر دارد، در جریان اعتراضات اخیر که برخی از آن‌ها برحق بود اما در روزهای انتهایی در لایه دوم که به دنبال موج سواری بود شاهد بودیم مردم صف خود را از معاندان جدا کردند.

وی افزود: این معاندان به‌دنبال مصادره مطالبات برحق مردم در جنبه‌های اقتصادی، تبعیض‌ها و مسائل اجتماعی بودند که باز هم با بصیرت‌و هوشیاری همین ملت که پای انقلاب اسلامی بیش از ۲۰۰ هزار شهید دادند با کمترین هزینه این فتنه هم از بین رفت.

این یادگار دوران دفاع مقدس تاکید کرد: رهبری بارها بر بصیرت مردم تاکید و از آن تقدیر کردند و دشمنان هم همچنان در پی اشتباهات مکرر خود فکر می‌کردند قدرت ما با کمک نیروهای منطقه در بعد نظامی در خارج از مرزها اقتدار دارد اما هنوز مردم ما را به خوبی نشناختند این دفع فتنه اخیر با کمترین هزینه و جلوگیری از ادامه اغتشاشات بر استحکام نظام اسلامی ایران افزود.

سنایی‌راد با اشاره به برخی خواسته‌های بر حق مردم ادامه داد: مردم کمبودها را می‌توانند تحمل کنند ولی تبعیض‌ها را نه، دعواها و مناقشات بیهوده عده‌ای به‌همراه برخی نگاه‌های افراد نوکیسه و نگاه اشرافی‌گری با سبک زندگی غربی‌و مصرفی برای مردم آزاردهنده است.

این مسئول ارشد نظامی اذعان کرد: برخی با پمپاژ نفرت و غفلت در رسانه‌ها و فضای مجازی به‌دنبال تولید اعتراض هستند که راه مقابله با این‌گونه حرکات دشمن آن است که مسئولان به سمت وحدت همراه با خدمت برای حل مشکلات جامعه بروند نه اینکه مردم ببینند حقوق نجومی دارند اما خروجی کاری نیست دچار نگرانی شوند.

معاون سیاسی سپاه در پایان گفت: اگر مانند فرماندهان زمان جنگ بین مسئولان‌و بدنه جامعه مشکل‌و فاصله‌ای نبود و مانند همین سفر اخیر مقام معظم رهبری به کرمانشاه و دیدار بی‌واسطه آقا با زلزله‌زدگان سایر مسئولان هم این‌گونه با مشکلات برخورد و ویژگی مسئول انقلابی را رعایت کنند بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.