امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 67739
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 24 مهر 1396 - 18:13 | | ارسال توسط :

مقام معظم رهبری گفتند؛ من عاشق تلاوت مصطفی اسماعیل هستم

به گزارش بابل نوین، محمدحسین سبزعلی با حضور در برنامه «گلستان» خاطره ای از مقام معظم رهبری نقل کرد و گفت: بعد از انقلاب قاریان مصری شاخصی مانند آقایان غلوش و بسیونی برای اولین بار به ایران سفر کرده بودند که با حدود ۱۰ نفر از این آقایان خدمت مقام معظم رهبری رفته بودیم. مقام معظم […]

به گزارش بابل نوین، محمدحسین سبزعلی با حضور در برنامه «گلستان» خاطره ای از مقام معظم رهبری نقل کرد و گفت: بعد از انقلاب قاریان مصری شاخصی مانند آقایان غلوش و بسیونی برای اولین بار به ایران سفر کرده بودند که با حدود ۱۰ نفر از این آقایان خدمت مقام معظم رهبری رفته بودیم. مقام معظم رهبری در این دیدار گفتند: پیش از انقلاب وقتی در زندان بودم یک رادیو داشتم و رادیو قاهره را می شنیدم و تمام قاریان مصری را می شناسم.

سبزعلی در ادامه نقل این خاطره گفت: مقام معظم رهبری آنجا فرمودند: به آقای غلوش بگویید من به تلاوت شما علاقمندم و به خصوص عاشق تلاوت آقای مصطفی اسماعیل هستم. آقای فتوتی که مترجم گروه بود از باب احترام به آقای غلوش اینطور ترجمه کرد که آقا می فرمایند من عاشق تلاوت شما و مصطفی اسماعیل هستم اما حضرت آقا تأکید کردند که دقیق ترجمه کنید و نام مصطفی اسماعیل را تکرار کردند و گفتند اگر ایشان در قید حیات بودند حتما ایشان را به ایران دعوت می کردیم.

«گلستان» با اجرای استاد عباس سلیمی و تهیه کنندگی محمد سلیمی یکشنبه ها ساعت ۲۱ از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می شود.

منبع:باشگاه خبرنگاران

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.