امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 20169
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 24 آذر 1394 - 12:06 | | ارسال توسط :

منطقه “گاودشت” متعلق به شهرستان “بابل” است

تمامیت ارضی بابل مساله ای نیست که به سادگی از کنار آن بگذریم و قطعا با اظهار نظر های غیر قانونی و غیر واقعی به شدت برخورد خواهیم کرد.

حاج آقا ناصری

به گزارش بابل نوین، پیرو درج خبری در یکی از رسانه های محلی با موضوع پیگیری عزت الله یوسفیان نماینده مردم آمل جهت واگذاری زمین به وزارت راه و شهرسازی برای احداث فرودگاه در منطقه گاودشت؛ حجت الاسلام علی اکبرناصری نماینده مردم شریف شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی جزئیات موضوع را این چنین شرح داد:

با توجه به مسئولیت اینجانب در جهاد شهرستان بابل در سال شصت، با قطعیت عرض می‌کنم که منطقه گاودشت بر اساس تقسیمات کشوری متعلق به شهرستان بابل می‌باشد و طبعا هر پروژه‌ای که در این منطقه اجرا می‌شود متعلق به شهرستان بابل است.

رئیس مجمع نمایندگان استان‌ های شمالی افزود: به عقیده بنده باید فرودگاه احمد کلا (بین بابل و بابلسر) که سابقه فرودگاهی دارد و با کاربری فرودگاهی که در ایکائو ( سازمان بین المللی هوانوردی کشوری) ثبت شده است و با جلسات متعددی که با مسئولان مربوط استانی، کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی برگزار شده است و می تواند به راحتی شهرهای بابل ؛ آمل ؛ بابلسر ؛فریدونکنار  و محمود آباد را پوشش دهد را پیگیری کنیم.

توصیه بنده این است که با اتحاد فرودگاه احمدکلا را پیگیری کنیم چرا که این مهم هم به نفع شهرهای اطراف و هم در نهایت به نفع استان مازندران خواهد بود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.