امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77988
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, فرهنگ و هنر, گالری عکس تاریخ انتشار : 12 بهمن 1396 - 19:38 | | ارسال توسط :

مهرآفرینی بانوان فرهنگی بابل در بازارچه خیریه « شمیم مهربانی »+ تصاویر

بانوان فرهنگی شهرستان بابل با حضور در بازارچه خیریه " شمیم مهربانی " به یاری دانش‌آموزان نیازمند شتافتند.

به گزارش بابل نوین، سومین جشنواره غذای سالم و بازارچه خیریه ” شمیم مهربانی ” عصر پنج‌شنبه ۱۲ بهمن در بابل برگزار شد.

در این جشنواره که با هدف گرامی‌داشت ایام فاطمیه و فرارسیدن دهه مبارک فجر از سوی آموزش‌وپرورش شهرستان بابل تدارک دیده شد، بانوان معلم و فرهنگی با تهیه و فروش مواد غذایی به یاری دانش‌آموزان  بی‌بضاعت شتافتند.

فاطمه بیاتی مشاور امور بانوان آموزش‌وپرورش شهرستان بابل ضمن حضور در این جشنواره اظهار کرد: هر سال با فرارسیدن ماه بهمن و دهه مبارک فجر بانوان فرهنگی شهرستان بابل برای برگزاری این بازارچه لحظه‌شماری می‌کنند تا شور مهربانی خود را به نمایش بگذارند.

وی افزود: بانوان جهت شرکت در این بازارچه خیریه که برای سومین سال برگزار می‌شود با لیستی که مدارس تهیه می‌کنند به ما معرفی می‌شوند تا با توجه به ظرفیت فضای جشنواره را آماده کنیم، خوشبختانه روند حضور همکاران در این سه سال پیشرفت داشته است به گونه‌ای که در سال نخست ۲۲۰ نفر، سال گذشته ۳۲۰ و امسال نیز ۴۲۵ بانوی فرهنگی حضور فعال در این بازارچه داشتند.

مشاور امور بانوان آموزش‌وپرورش شهرستان بابل ادامه داد: معلمان همواره به صورت آموزشی و عاطفی خود را وقف دانش‌آموزانشان می‌کنند، در همین راستا تلاش شد تا در آستانه سال نو و از عایدات این بازارچه کارت هدیه‌ای به دانش‌آموزان اعطا شود تا شاگردانی که از هر مدرسه به ما معرفی شدند با هدیه معلمان خود وارد سال جدید شوند.

بیاتی تصریح کرد: تصمیم جمعی بانوان فرهنگی شهرستان بابل جهت تامین اعتبار کمک به مراجعه‌کنندگان بی‌بضاعت در مدارس نقطه شروع این جشنواره بود، همکاران تصمیم گرفتند تا دست به دست یکدیگر از دانش‌آموزان نیازمند حمایت کنند، بنده هم به عنوان هماهنگ‌کننده و نماینده‌ای از همه آن بانوان در این جشنواره ایفای نقش می‌کنم.

این بانوی فرهنگی با اشاره به استقبال چشمگیر از این بازارچه افزود: باتوجه به نظرسنجی‌هایی که در پایان هر جشنواره برای بررسی نقاط قوت و ضعف انجام‌ می‌دهیم، شاهد تمایل همه همکاران به برگزاری جشنواره در دو نوبت قبل سال تحصیلی جدید و عید بودند، نکته‎‌ دیگری که برای سال آینده نیز باید لحاظ شود درنظر گرفتن فضای بزرگتر است تا جوابگوی استقبال‌کنندگان باشیم.

وی ضمن تشکر از حمایت مسئولان گفت: مدیریت محترم آموزش و پروش شهرستان بابل و  تمامی واحدها در برگزاری این بازارچه کاملا حمایت‌های لازم را انجام دادند و از این‌رو از آنان و همچنین خانم عباسی مدیریت دبیرستان پورنگ برای در اختیار گذاشتن این فضا تشکر می‌کنم.

گفتنی‌است قربانعلی ولی‌‌زاده‌بورا فرماندار ویژه شهرستان بابل، حسین علی‌نژاد مدیر آموزش‌وپروش و دیگر مسئولان شهرستانی از بازارچه شمیم مهربانی بازدید کردند.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.