امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58849
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 16 خرداد 1396 - 10:41 | | ارسال توسط :

مهلت ثبت نام کتب درسی تا ۲۲ خرداد تمدید شد

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت ثبت نام اینترنتی کتب درسی پایه های دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی، فنی و حرفه ای و دوره تکمیلی استعدادهای درخشان تا 22 خرداد ماه خبر داد.

به گزارش بابل نوین، لیدا نیک‌روش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به استقبال از ثبت نام اینترنتی کتب درسی و درخواست اولیا و مدیران مدارس برای تمدید مهلت ثبت‌نام، اظهار کرد: بر اساس تقویم زمانی، مهلت ثبت نام برای کتب درسی دوره دوم تا ششم ابتدایی، پیش دانشگاهی و کتب تکمیلی مدارس دوره اول متوسطه ویژه استعدادهای درخشان (هشتم و نهم) و شاخه فنی و حرفه‌ای تا ۱۵ خرداد بود که آن را تا ۲۲ خرداد تمدید کردیم و از  اولیا و مدیران مدارس که تا کنون موفق به ثبت نام نشده اند درخواست می‌کنیم سریعا اقدام کنند.

به گفته وی، زمان سفارش گروهی یا انفرادی کتب درسی کلاس اولی‌ها نیز از ۱۵ تیر الی ۱۷ شهریور ماه است و در نهایت کتاب های درسی تا اولین روز سال تحصیلی ۹۷-۹۶ به دست دانش آموزان می رسد.

مدیرکل دفتر نظارت بر نشر و توزیع مواد آموزشی وزارت آموزش و پرورش اضافه کرد: دسترسی به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی از طریق آدرس www.irtextbook.com  و www.irtextbook.ir قابل دسترسی است./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.