امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73514
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی تاریخ انتشار : 17 آذر 1396 - 23:50 | | ارسال توسط :

مهمترین عامل وحدت در کشور ولایت، ارزش‌های اسلامی‌و انقلابی است

امام‌جمعه بابل در جمع نیروهای انقلابی این شهرستان گفت: مهمترین عامل وحدت در کشور ولایت، ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و باید ضمن شناسایی مولفه‌های وحدت جریان‌های وفادار به انقلاب، شاخصه‌های بصیرت‌افزایی هم برای جامعه تبیین شود.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی شامگاه جمعه۱۷ آذرماه در تجمع نیروهای تاثیرگذار انقلابی شهرستان بابل در مسجد شهید بهشتی اظهار کرد: وحدت نیروهای وفادار و انقلابی بسیار مهم است و امام راحل منادی وحدت در کشور بود تا به هم پیوستن نیروها شاهد یک قدرت بزرگ و تاثیرگذار در مسیر اهداف انقلاب باشیم.

وی افزود: وحدت عامل پیش‌برنده امور است و دشمنان از وحدت میان وفاداران به انقلاب هراسان هستند و لذا تمام اسباب خود را برای ایجاد تفرقه در کشور به کار می‌بندند.

امام‌جمعه بابل ادامه داد: مهمترین عامل وحدت در کشور ولایت، ارزش‌های اسلامی و انقلابی است و باید ضمن شناسایی مولفه‌های وحدت جریان‌های وفادار به انقلاب، شاخصه‌های بصیرت‌افزایی هم برای جامعه تبیین شود.

این مسئول تصریح کرد: شهرستان بابل پیشرو در زمینه‌های انقلاب با داشتن نیروهای فعال برجسته سیاسی و مذهبی هم قبل از انقلاب و هم بعد از انقلاب اسلامی بود و این مسیر تا امروز ادامه دارد.

حجت‌الاسلام روحانی با اشاره به سابقه مبارزاتی بابل قبل و بعد از انقلاب افزود: فضای معنوی و انقلابی در این شهرستان را مرهون تلاش‌های علمای بزرگ این شهرستان مانند نماینده فقید ولی فقیه در استان و دیگر علمای بصیر و ولایی هستیم.

وی افزود: تلاش‌های برخی از جریان‌های نفوذی برای شکستن وحدت در میان نیروهای انقلابی مزبوهانه است و باید تمام اندیشه‌ها، خط و مشی‌های سیاسی، اجتماعی و دینی ما بر اساس محور و ریسمان محکم ولایت فقیه در عصر غیبت باشد تا مسیر حق را در میان غبار فتنه‌ها گم نکنیم.

امام‌جمعه بابل با تاکید بر رویش‌ها و ریزش‌ها در مسیر انقلاب تاکیدکرد: در میان ریزش‌هایی که در مسیر انقلاب شاهد هستیم رویش‌های جدید و حضور نسلل جوان انقلابی ما را به موفقیت این مسیر تا ظهور امام‌عصر(عج) امیدوار می‌کند.

روحانی در پایان گفت: اگر فردی راه خود را غیر از مسیر ولایت انتخاب کند دچار انحراف و سقوط می‌شود پس باید عنصر مهم ولایتمداری را در بین خود تقویت کنیم.

 

خبرنگار: ربابه قنبری مصیر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.