امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61865
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 31 تیر 1396 - 12:20 | | ارسال توسط :

موسسات مد و لباس در اصلاح روند مدسازی موثر بوده اند

دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس گفت: موسسات مد و لباس در اصلاح روند مدسازی در قالب موضوعات ایرانی - اسلامی موثر واقع شده اند.

به گزارش بابل نوین، حمید قبادی در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: موسسات هنری مد و لباس در جذب فعالیت طراحان و بکارگیری هنر طراحی جریان ساز بوده اند و بسیاری از طرح های موجود در جامعه، محصول تلاش و فعالیت این موسسات است.
قبادی با یادآوری اینکه موسسات مد و لباس، پنج ماموریت بر عهده دارند، گفت: به تناسب ظرفیت هر موسسه موافقت با این اهداف و ماموریت ها صورت می گیرد زیرا اجرای این اهداف مستلزم امکانات نیروی انسانی کافی و منابع و سرمایه لازم است.
دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس افزود: موسسات مد و لباس در چارچوب اهداف و مقررات برنامه پیش بینی شده عمل می کنند و هر روز به تعداد آنها افزوده می شود و کارگروه ساماندهی مد و لباس در سال ۹۶، نظارت بیشتری بر فعالیت این موسسات خواهد داشت.
قبادی با بیان اینکه انطباق عملکرد با اهداف و قانون در دستور کار نظارتی کارگروه قرار دارد، ادامه داد: ‌مد سازی و ایده پردازی موسسات هنری مد و لباس مورد ارزیابی و حضور آنها در رویدادها و اخذ نشان شیما به عنوان مبنای تولید عملکرد مورد توجه واقع شده و نشان می دهد که کدام موسسات به اهداف نزدیک تر و کدام موسسات دارای نقص هستند که باید جبران و اصلاح کنند.
وی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۲۰۰ موسسه مجوز و موافقت های اولیه را برای فعالیت در عرصه مد و لباس دریافت کرده اند. /ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.