امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61366
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 24 تیر 1396 - 17:49 | | ارسال توسط :

نام خارجی علت تغییر نام یک برنامه‌ تلویزیونی

تهیه‌کننده برنامه «پاراگراف ۴» درباره علت تغییر نام این برنامه و تفاوت‌ آن با سایر برنامه‌های کتاب‌محور شبکه چهار سیما به بیان توضیحاتی پرداخت.

به گزارش بابل نوین، عباس عبدالهی در گفت‌وگو با ایسنا درباره‌ی علت تغییر نام برنامه تلویزیونی «پاراگراف ۴» اظهار کرد: به نام برنامه انتقادهایی مبنی بر اینکه پاراگراف اسمی خارجی است، وارد شده و به همین دلیل هم چند قسمت برنامه متوقف شد تا نامه برنامه تغییر پیدا کند. به احتمال زیاد نام برنامه «چارکتاب» خواهد شد که به چهار کتاب آسمانی اشاره دارد.

این تهیه‌کننده درباره‌ی تفاوت‌های برنامه «پاراگراف ۴» با سایر برنامه‌های کتاب‌محور شبکه چهار سیما که پیشتر راهی آنتن می‌شدند، گفت: قبلا شبکه‌ چهار برنامه‌ای به اسم «فانوس» را با موضوع کتاب پخش می‌کرد که این برنامه بیشتر ترکیبی و گزارشی بود و کتاب‌هایی را هم معرفی می‌کرد. اما برنامه «پاراگراف ۴» تلاش می‌کند تا جامع‌تر به موضوع کتاب بپردازد، به‌روز و نگاه جدیدی به حوزه کتاب و کتاب‌خوانی داشته باشد.

عبدالهی با اشاره به ساختار برنامه «پاراگراف ۴» بیان کرد: تلاش می‌کنیم در این برنامه با نویسندگان و ناشران گفت‌وگو کنیم و همچنین بخشی به نام کمپین هنرمندان را راه‌اندازی کرده‌ایم که در آن هنرمندان کتاب می‌خوانند و به صورت غیرمستقیم مردم را به کتاب‌خوانی دعوت می‌کنند.

او همچنین به مشکلات مالی سازمان صداوسیما اشاره و اظهار کرد: برنامه «پاراگراف ۴» با هزینه تعاونی ناشران تولید شده است و الان نیاز به اسپانسر دارد.

به گزارش ایسنا، برنامه «پاراگراف ۴» به کارگردانی رضا خرم و با موضوع کتاب و کتابخوانی تولید شده و قرار است تا انتهای تابستان در کنداکتور پخش شبکه چهار سیما قرار داده شود. این برنامه از شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه چهار سیما پخش می‌شود.

مصاحبه با نویسندگان، شعرخوانی، فیلم کوتاه، روایت داستان کوتاه و رمان‌خوانی توسط بازیگران از جمله بخش‌های این برنامه تلویزیونی است که اجرای آن را شهاب شهرزاد بر عهده دارد./ص

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.