امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 80694
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 06 فروردین 1397 - 11:53 | | ارسال توسط :

نجات ۶۲۴ مسافر نوروزی حادثه دیده در مازندران

به گزارش بابل نوین، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: نجاتگران و امدادگران این جمعیت ۹ روز گذشته با انجام ۲۰۱ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به بیش از ۶۲۴ آسیب دیده از حوادث و سوانح ارائه کردند. وی افزود: ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۴۹۴ نفر، انتقال ۹۵ مصدوم […]

به گزارش بابل نوین، مجتبی اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: نجاتگران و امدادگران این جمعیت ۹ روز گذشته با انجام ۲۰۱ عملیات امدادی در نقاط مختلف استان، خدمات موردنیاز را به بیش از ۶۲۴ آسیب دیده از حوادث و سوانح ارائه کردند.

وی افزود: ارائه خدمات امدادی سرپایی به ۴۹۴ نفر، انتقال ۹۵ مصدوم به مراکز درمانی و ارائه خدمات اسکان اضطراری به ۳۵ نفر از جمله این خدمات بوده است.

اکبری گفت: در این عملیات‌ها ۹۷۶ نفر نجاتگر و امدادگر در قالب ۲۵۷ تیم مجهز امدادی با بکارگیری ۱۱۸ دستگاه خودرو اعم از آمبولانس و خودرو‌های نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران افزود: در اجرای طرح امداد و نجات نوروزی علاوه بر ۵۴ ثابت و سیار،۷۵ پست سیار موتوری، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس پیشرفته امدادی و یک فروند بالگرد امدادی نیز مشارکت دارند.

وی گفت: در طرح امدادونجات نوروزی امسال حدود هزار نفر امدادگر ونجاتگرآموزش دیده و ۳۶۰ نفراز پرسنل جمعیت استان حضور فعال خواهند داشت.

طرح امدادونجات نوروزی جمعیت هلال احمر استان از ۲۵ اسفند ۹۶ در مازندران آغاز شد و تا پایان تعطیلات نورزی ادامه دارد.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.