امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65263
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 18 شهریور 1396 - 22:04 | | ارسال توسط :

نخستین کنفرانس بین المللی فناوری‌های نوین در مازندران پایان یافت

نخستین کنفرانس بین المللی فناوری های نوین در آمل به کار خود پایان داد.

به گزارش بابل نوین، حسین عسگری ابیانه معاون امور مالی وزارت علوم در آیین پایانی نخستین کنفرانس بین‌المللی فناوری های نوین در علوم یوسرن در آمل اظهار کرد: جامعه‌ای برای خروجی کاری ابتدا نیاز به برنامه، فکر و کار نیاز دارد، برای هر کاری هر چقدر فکر کنیم نتیجه کار بهتر بدست می‌آورند.

وی گفت: در کشورهای اروپایی امروزه کارخانه‌های سنگین جزو سرمایه‌های سنگین و فضای مهم بوده که امروز بیشترین اشتغال در حوزه نرم‌افزار می‌بینند، بزرگترین ثروت به آنها وابسته است.

عسگری ابیانه عنوان کرد: به مصداق گفته امیرکبیر نمود صد ساله یک جامعه تربیت آدم است و این به جوان های ما بر می گردد، تربیت شدگانی که میخواهد برای صدها سال برای کشور باقی بماند توجه به نیروی انسانی است که امروزه نسب به گذشته در کشور ما نمود یافته است.

وی افزود: با ورود این همه تکنولوژی وسیع در حال بدست آوردن فناوری‌های نوین، ارتباطات، آی تی و آی سی تی هستیم، دانشمندان جوان در واقع آیندگان و گردانندگان کشور در دست آنها است.

معاون امور مالی و مدیریت منابع انسانی وزارت علوم اظهار کرد: امروزه در بسیاری از کشورها بین رشته‌ای خیلی جایگاه دارد، معتقدم مرز بین مهندسی پزشکی تشخیص آن وجود ندارد و اساساً بین رشته‌ای مغزهای دانشکده در حال برداشته شدن است و فرصت علم در آتیه تغییر کند./ص

ایسنا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.