امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 82003
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 22 اردیبهشت 1397 - 19:23 | | ارسال توسط :

نرخ جدید مرغ و انواع مشتقات در بازار/ مرغ گران شد

به گزارش بابل نوین، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۲۰۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و ۳۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ۷ هزار و ۴۵۰ […]

به گزارش بابل نوین، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه پرنده و ماهی از افزایش ۳۰۰ تومانی نرخ مرغ در بازار خبر داد و گفت: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری ۵ هزار و ۲۰۰ تومان، مرغ آماده به طبخ در کشتارگاه ۷ هزار و ۳۰۰ تومان، توزیع درب واحدهای صنفی ۷ هزار و ۴۵۰ و خرده فروشی ۸ هزار و ۱۵۰ تومان است.

به گفته وی، نرخ هر کیلو ران مرغ با کمر ۷ هزار و ۱۵۰ و ران مرغ بدون کمر برابر با قیمت مرغ ۸ هزار و ۱۵۰ تومان است.

یوسف خانی با اشاره به نرخ سایر مشتقات افزود: نرخ هر کیلو سینه با کتف ۱۳ هزار، سینه بدون کتف ۱۴ هزار و فیله مرغ ۱۶ هزار تومان است.

رئیس اتحادیه پرنده و ماهی با بیان اینکه در عرضه مرغ مشکلی وجود ندارد، بیان کرد: این درحالی است که تقاضا تعریف چندانی ندارد و در روزهای آتی با بهبود تقاضا، قیمت افزایش خواهد یافت.

وی با بیان اینکه نرخ کنونی مرغ در بازار به هیچ وجه قابل قبول نیست، افزود: با توجه به نرخ نهاده‌های دامی، قیمت هر کیلو مرغ در خرده فروشی‌ها کمتر از ۸ هزار و ۵۰۰ تومان معقول نیست، اما به سبب نبود کشش بازار به این نرخ نرسیدیم و انتظار می‌رود در روزهای آتی قیمت افزایش یابد.

به گفته یوسف خانی، با توجه به ذخایر پشتیبانی امور دام، نرخ هر کیلو مرغ به ۹ هزار و ۵۰۰ تا ۱۰ هزار تومان در ماه رمضان نخواهد رسید.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.