امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 41956
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اطلاعیه ها, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 06 دی 1395 - 20:12 | | ارسال توسط :

نشست ادبی انجمن ادبیات داستانی ماتیسا برگزار می‌شود

به کوشش انجمن ادبیات داستانی ماتیسا، چهارشنبه 8 دی محفلی ادبی با حضور شاعران و نویسندگان باسابقه مازندران در بابل برگزار خواهد شد .

به گزارش بابل نوین،  به کوشش انجمن ادبیات داستانی ماتیسا، چهارشنبه ۸ دی محفلی ادبی با حضور کیومرث باغستانی از شاعران و نویسندگان باسابقه مازندران در کتابخانه‌ عمومی شهیدان نجاریان بابل راس ساعت ۱۶ برگزار خواهد شد. 
کیومرث باغستانی(کیا) از نویسندگان فعال کیهان بچه‌ها در دهه ۶۰ بوده و فعالیت محوری او داستان و شعر کودک‌ونوجوان است.

وی آثار ماندگاری نیز در حوزه داستان و شعر دفاع مقدس دارد و یکی ازنویسندگان توانای مازندران است که در جشنواره‌های متعدد ملی در کسوت داور و دبیر حضور داشته و به عنوان نویسنده برتر از او تقدیر شد.

اینجا هیچ کس شبیه تو نیست، یک جاده از ستاره، جنگ و درنگ، همه حرف‌ها را نمی‌شود نوشت، او همان فرشته است و کلاغ با اشتها تنها بخشی از آثار چاپ شده این نویسنده خوش ذوق هم استانی است.

انجمن ادبیات داستانی ماتیسا از فروردین سال ۱۳۹۵ فعالیت خود را زیر نظر انجمن قلم مازندران به سرپرستی ابراهیم باقری حمیدآبادی آغاز و تاکنون سه ترم با سه عنوان دوره نویسندگی(روایت، خاطره‌نویسی و گزارش‌نویسی) آشنایی با عناصر داستان‌نویسی و نقد آثار ادبی را به پایان رساند.

گفتنی‌است ترم جدید این انجمن در زمستان سال جاری با محوریت داستان‌خوانی، نقد و بررسی در کتابخانه شهیدان نجاریان بابل در حال برگزاری است.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.