امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 24629
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 17 اردیبهشت 1395 - 12:25 | | ارسال توسط :

نشست ادبی جشنواره ملی بهارنارنج بابل برگزار شد+ تصاویر

از سری برنامه های ششمین جشنواره ملی بهارنارنج بابل برپایی نشست‌های ادبی با موضوع شعر و داستان بود که در محل این جشنواره برگزار شد.

اصلی شعر بهار

به گزارش بابل نوین،در حاشیه ششمین دوره جشنواره ملی بهارنارنج بابل دو برنامه فرهنگی هنری با موضوعات شعر و داستان در بوستان نوشیروانی به همت شهرداری، شورای اسلامی شهر بابل و با همکاری کانون بسیج هنرمندان این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با استقبال خوب صاحبان قلم و اندیشه همراه بود حسین بیژنی شهردار بابل در جمع شاعران و داستان سرایان حاضر گفت: بهترین زبان انتقال فرهنگ، شعر، ادبیات و داستان‌نویسی است .

وی افزود: بهترین زبان را، زبان فرهنگ است و حرف شنوی از شما شاعران و داستان نویسان بسیار شیرین‌تر است و شما معلمین عرصه فرهنگ هستید.

شهردار بابل ادامه داد: چه زیباست از طریق داستان‌نویسی و شعر بتوانیم فرهنگ نگهداری از گل و گیاه را آموزش دهیم.

وی استفاده از قلم و هنر شاعران و نویسندگان را محور تحولات فرهنگی در هر شهری دانست و خاطرنشان کرد: قطعا با فعالیت شما نویسندگان بابل می‌تواند به شهر آرمانی تبدیل شود.

گفتنی است در این نشست ادبی اشعار و داستان‌های کوتاهی با موضوعات اجتماعی، شهر بابل و بهارنارنج خوانده و در پایان به نویسندگان حاضر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

۲

 ۱ (۱۱)

۴

۵

۶

۷

۸

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.