امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50422
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, گالری عکس, ورزشی تاریخ انتشار : 12 اسفند 1395 - 10:00 | | ارسال توسط :

نشست صمیمی قهرمانان ورزشی مازندران با رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در بابل/ تصاویر

دیدار دکتر محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با جمعی از قهرمانان ورزشی مازندران در بابل برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، عصر دیروز جمعی از قهرمانان رشته‌های ورزشی کشتی، بدنسازی و بوکس مازندران در محل دفتر باشگاه کشتی آزادگان بابل با دکتر محمدمهدی زادهدی وزیر سابق علوم و رییس فعلی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار علی شکری‌پور رییس شورای اسلامی شهرستان بابل و رییس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی این شهر ضمن عرض خیرمقدم به دکتر زاهدی و هیات همراه، خواستار توجهات ویژه مجلس شورای اسلامی به مقوله ورزش قهرمانی شد و اظهار کرد: ورزش می‌تواند سلامت جامعه اسلامی را تضمین کند، باید در مدارس و دانشگاه‌ها به‌صورت جدی به آن پرداخته شود.

وی که از قهرمانان ملی رشته کشتی و عضو کمیته مربیان فدراسیون است افزود: سرانه ورزشی در این شهرستان شایسته مردم المپیکی‌ترین شهر ایران نیست و از نمایندگان مجلس می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به بابل داشته باشند.

حسن رنگرز دیگر قهرمان کشتی کشورمان نیز در این نشست با اشاره به پتانسیل بالای ورزشی در مازندران گفت: با توجه به سوابق درخشان دکتر زاهدی در وزارت علوم و مجلس خواستار حمایت‌های خاص از قهرمانان هستیم تا با آسایش و آسودگی بیشتر به کشور خدمت کنند.

در پایان این نشست دکتر زاهدی با تشکر از نظرات ورزشکاران حاضر در این نشست اظهار کرد: ورزش می‌تواند به پویایی جامعه کمک کند و اگر در کنار آن علم ورزش نیز پررنگ شود شاهد اقتدار و شکوفایی آن خواهیم بود.

وی افزود: ورزشکاران علی‌الخصوص قهرمانان ملی مقبول عموم مردم جامعه هستند و از احترام خاصی برخوردارند، این به سبب تلاش‌ها و رشادت‌های مختلف در میادین بین‌المللی و عزت آفرینی برای ایران اسلامی است که این تلاش باید مدنظر ویژه مسئولان قرار گیرد تا همچنان با دلگرمی به افتخار آفرینی ادامه دهند.

رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در پایان گفت: بنده همیشه همراه ورزش دوستان و ورزشکاران بوده‌ام و تمام تلاش خود را در جهت موفقیت این عزیزان که موفقیت ایران اسلامی در این عرصه است خواهم کرد.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.