امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50398
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, با شهدا, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 12 اسفند 1395 - 8:58 | | ارسال توسط :

دیدار رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با خانواده شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر

دیدار رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با خانواده شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر در بابل به همراه اساتید دانشگاه‌ها انجام شد.

به گزارش بابل نوین، محمدمهدی زاهدی رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و وزیر سابق علوم به همراه جمعی از روسای دانشگاه‌ها و اساتید با خانواده شهید مدافع حرم سیدرضا طاهر در روستای هریکنده بابل دیدار کرد.

در این دیدار دکتر زاهدی با عرض ارادت به ساحت شهدای مدافع حرم خاصه این شهید اظهار کرد: شهدای مدافع حرم امروز جایگاه ویژه‌ای در قلوب آحاد مردم دارند و باید قدردان این رشادت و شجاعت بود.

وی با اشاره به حمایت‌های عموم مردم در ایران از نظام مقدس جمهوری اسلامی علی‌الخصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان افزود: این خانواده‌ها برکت جامعه ما هستند و امروز هرچه که داریم از برکت خون شهدا و از خود گذشتگی خانواده‌های آنها است.

در بخش دیگری از این دیدار سیدکاظم طاهر پدر شهید مدافع حرم با تشکر از حضور رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اظهار کرد: امیدوارم مسئولان در همه امور خون شهدا را مدنظر قرار دهند و برای آسایش و راحتی مردم همچنان تلاش کنند.

گفتنی است پایان بخش این دیدار حضور دکتر زاهدی به همراه برخی از مسئولان دانشگاه‌ها و اساتید بر سر مزار آن شهید در امام‌زاده قاسم روستای هریکنده و نثار فاتحه بود.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.