امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 50435
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 12 اسفند 1395 - 11:15 | | ارسال توسط :

ساخت فیلمی فاخر از نقش مازندران در دفاع مقدس

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مازندران از تخصیص اعتبار لازم برای ساخت فیلمی فاخر درباره نقش مازندران در دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش بابل نوین به نقل از بلاغ، سردار عبدالله ملکی در نشست شورای حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران که با حضور مسؤول دفاتر شهرستان‌های استان در بابلسر جریان داشت، اظهار کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته با استانداری و دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف استان، مقدمات اجرایی ساخت فیلمی فاخر درباره نقش مازندران در دفاع مقدس نقش مازندران از دریچه شهید طوسی از سال آینده آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه مهم‌ترین کار این سازمان، تدوین کتاب است، افزود: موضوع کتاب را باید جدی گرفت تا در سال‌های آینده موجب یادآوری و یادبود شهدا برای فرزندان آینده باشیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران تصریح کرد: ساخت مرکز فرهنگی حفظ آثار در مازندران هم در دستور کار است و برای ساخت این مرکز فرهنگی، بودجه ملی در نظر گرفته شده که هنوز تعلق نگرفته است.

ملکی از برگزاری سومین جشنواره اسوه‌های صبر و مقاومت در استان مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: این برنامه هم‌زمان با ایام ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) از ساعت ۹ تا ۱۲ روز ۱۸ اسفند ماه در مازندران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه قرار است امسال در این جشنواره از ۱۱۴ مادر و همسر شهید تجلیل شود، برگزاری این مراسم را دلگرمی برای همسران و مادران شهدا دانست و بیان کرد: مادران و همسران شهدا میراث ارزشمند دفاع مقدس هستند و تکریم از آنها در نهایت احترام ضرورت دارد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران در پایان گفت: این جشنواره از سوی دفتر حفظ و نشر ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس مازندران و با همکاری استانداری مازندران، سپاه کربلا، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیما برگزار خواهد شد./ص

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.