امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 64004
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 30 مرداد 1396 - 12:13 | | ارسال توسط :

نماز مقدمه ای برای خودسازی فردی و اجتماعی است

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی اظهار داشت: در اقامه نماز که ستون دین است نفی غیرخدا گنجانده شده است. وی با بیان اینکه باید قسط و عدل را در حکومت دینی برپا کنیم، گفت: […]

به گزارش بابل نوین، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی اظهار داشت: در اقامه نماز که ستون دین است نفی غیرخدا گنجانده شده است.

وی با بیان اینکه باید قسط و عدل را در حکومت دینی برپا کنیم، گفت: لازمه نماز، عدالت اجتماعی است و نماز تنها نشست و برخاست نیست بلکه نماز همراه با عبودیت خدا ارزش دارد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: در جامعه ای که اهل نماز است باید امر به معروف نیز مورد توجه قرار بگیرد و در جایی که نماز به معنای واقعی اقامه شده باشد منکر صورت نمی گیرد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی خطاب به اعضای ستاد اقامه نماز استان، تصریح کرد: فعالیتی که انجام می دهید بسیار مهم و ارزشمند است اما نباید فکر شما تنها روی انجام فیزیکی نماز باشد.

وی ادامه داد: انجام فیزیکی نماز مقدمه ای برای خودسازی جامعه و انسان است و نماز صحنه آرمانی است و آرمان های نماز باید در جامعه قوی باشد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: دردها با نمازی که آرمان نداشته باشد درمان نمی شود، خاصیت یک نماز آرمانی این است که انسان ها و جامعه پاک و تزکیه شوند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی اظهار کرد: اعضای ستاد اقامه نماز در جایگاه ارزشمندی قرار دارند اما مواظب باشید در بحث نماز کوتاهی صورت نگیرد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.