امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75198
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 03 دی 1396 - 18:11 | | ارسال توسط :

نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب در شهرهای مازندران برپا می شود

استاندار مازندران با تاکید بر آشنایی بیشتر نسل امروز با دستاوردهای انقلاب اسلامی گفت: نمایشگاه‌های دستاوردهای انقلاب در شهرهای مازندران برپا می شود.

به گزارش بابل نوین، محمد اسلامی عصر امروز در جلسه ستاد دهه فجر مازندران در استانداری با تاکید بر مردمی برگزار شدن برنامه‌ها و جشن‌های سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب، اظهار داشت: ۵۴ درصد مردم استان در شهرها و ۴۶ درصد در روستاها زندگی می‌کنند که مشارکت مردمی امری پسندیده در حوزه جشن‌های دهه فجر خواهد بود.

وی افزود: روابط عمومی‌های ادارات نیز آمادگی ویژه ای برای برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب داشته باشند و در ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی کنند.

استاندار مازندران با اشاره به انقلاب اسلامی در ۳۹ سال اخیر دستاوردهای بزرگی داشته است، تصریح کرد: باید دستاوردهای انقلاب را به صورت نمایشی در دسترس مردم قرار دهیم تا جوانان امروز باور کنند.

اسلامی با بیان اینکه نمایشگاه دستاوردهای انقلاب در حوزه‌های هسته ای، دفاعی و عمرانی در شهرهای استان در دهه فجر برگزار شود، افزود: این اقدام سبب بازشناسی دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس به جوانان می شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه استانداری و سایر دستگاه‌های اجرایی استان در برپایی مراسمات ۹ دی ایفا کنند، گفت: شهرداران استان و دهیاران مازندران باید زیبایی شهرها و روستاهای استان را در راستای فعالیت فرهنگی برای دهه فجر و ۹ دی داشته باشند.

وی با اعلام اینکه شهرداران استان در حوزه پاکسازی زباله ورود جدی پیدا کردند، تصریح کرد: این اقدام سبب شده تا فرهنگ پاکسازی محیط زیست از طریق مردم به جامعه تسری پیداکند.

استاندار مازندران از تدارک برنامه‌های ویژه ستاد دهه فجر در دانشگاه‌ها و مدارس استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با حضور پرشورتر دانشجویان بیشتر برگزار شود.

وی با تاکید بر استفاده از ظرفیت هیئت‌های مذهبی استان برای مردمی برگزار شدن جشن‌های دهه فجر افزود: جشن‌های ایام الله دهه فجر در مدارس استان با شکوه تر از سال های قبل برگزار شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.