امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 40250
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 22 آذر 1395 - 8:07 | | ارسال توسط :

نمایشگاه پوشاک محلی ایران در بابل افتتاح شد+تصاویر

نمایشگاه پوشاک محلی ایران با حضور رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی مازندران افتتاح شد .

به گزارش بابل نوین،نمایشگاه پوشاک محلی ایران(سراقوچ) با حضور دکتر حسینی رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی مازندران، مهدی علیجان‌زاده کاشی عضو شورای اسلامی شهر و علی اوسط قربان‌پور مدیر مرکز آموزشی فرهنگ و هنر در موزه گنجینه بابل افتتاح شد .

این نمایشگاه با هدف کارآفرینی و معرفی آثار دانشجویان با همکاری اداره میراث فرهنگی و دانشگاه جامع علمی کاربردی مرکز بابل گشایش یافت.

در ابتدای مراسم افتتاحیه سیاوش امیرزاده ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این نمایشگاه و تاکید بر برپایی چنین محافلی در مبارزه با هجمه فرهنگی دشمن  از دکتر حسینی برای سخنرانی دعوت به عمل آورد.

رئیس مرکز پژوهش‌های اتاق بازرگانی مازندران با بیان وظایف اتاق بازرگانی در جهت کشف توانمندی‌های استان گفت: دانشجویان با تکیه بر خلاقیت و احساس پرشور ایرانی‌شان و ارتباط با اتاق بازرگانی فرصتهای چشم‌گیری به دست خواهند آورد که منجر به معرفی آثار و حتی صادرات آن خواهد شد.

وی با اشاره بر عدم وجود زیر‌ساخت‌های مناسب در استان افزود: ما مسئولان باید بستر مناسبی برای جوانان‌مان ارائه دهیم.

قربان‌پورادامه داد: حضور  موفق این مرکز آموزشی در همایش‌های بین‌المللی و کسب رتبه‌های متعدد، جوانان این مرکز را سرمایه‌ ارزشمندی هستند که باید از آنان حمایت شود.

وی تصریح کرد: بسترهای لازم برای فعالیت دانشجویان فراهم نیست و نیروهای خلاق تشویق نمی‌شوند، مسئولان باید این سرمایه‌ها را حفظ و دلگرم کنند.

به گزارش بابل نوین، نمایشگاه پوشاک محلی ایران از ۲۱ الی ۲۴ آذر ماه از ساعت ساعت ۹ صبح الی ۱۹ عصر در ساختمان موزه بابل به آدرس چهار راه گنجیه دایر و میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.