امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 65196
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, مذهبی تاریخ انتشار : 17 شهریور 1396 - 15:17 | | ارسال توسط :

نمونه‌ای از آتش به اختیاری در عرصه فرهنگی نشر واقعه غدیر است

دبیر بنیاد غدیر بابل گفت: نمونه‌ای از آتش به اختیاری در عرصه فرهنگی، نشر واقعه غدیر به صورت ابتکاری و تبلیغ در این زمینه است.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عظیم مهدی‌پورگنجی دبیر بنیاد غدیر بابل در سخنرانی پیش از خطبه های امروز نماز سیاسی عبادی جمعه این شهر با اشاره به اهمیت عید ولایت اظهار کرد: روز غدیر روز مناسبت‌های بزرگی در تاریخ بشریت است و بسیاری از پیامبران الهی جانشینان و پیامبران بعد از خود را در روز غدیر از سوی خداوند معرفی کردند.

وی افزود: در روز ۲۵ ذی‌الحجه اولین نمازجمعه به امامت امیرالمومنین بعد از ۲۵ سال خانه‌نشینی اقامه شد.

این مقام مسئول در بنیاد غدیر بابل ادامه داد: شان نزول خطبه غدیر تبلیغ است و همه آحاد و عاشقان مولای متقیان برای تبلیغ واقعه غدیر و شخصیت مولای متقیان وظیفه‌ای دارند.

حجت‌الاسلام مهدی‌پور تصریح کرد: هر کس در هر جایی به صورت خودجوش در عرصه فرهنگی تبلیغی و نشان دادن مهر و محبت امیرالمومنان قدم بردارد.

وی افزود: اهدای کتاب در منزلت امیرالمومنان، ترویج نام ایشان، رسیدگی به نیازمندان و خطبه خوانی غدیریه، جشن‌های خیابانی و فعالیت در فضای مجازی، نشر پوستر و بنر، آذین‌بندی خیابان‌ها از جمله فعالیت‌های فرهنگ در عرصه غدیر است.

سخنران پیش از خطبه‌های جمعه بابل تاکید کرد: نمونه‌ای از آتش به اختیاری در عرصه فرهنگی، نشر واقعه غدیر به صورت ابتکاری و تبلیغ در این زمینه است.

مهدی‌پور یادآور شد: بابل دارای فعالیت‌های خوبی در زمینه بزرگداشت عید غدیر است و تا کنون اقدام‌های خوبی در این زمینه صورت گرفته که نشان از رشد این برنامه‌ها و توجه بیشتر در این عرصه از سوی مردم است.

وی در پایان گفت: نقش رسانه‌ها در ترویج گفتمان غدیر نقشی به بدیل استف امروز رسانه‌ها ظرفیت مناسبی برای نشر فرهنگ غدیر دارند و پیامبر در روز غدیر و در پایان خطبه مردم را مکلف به نشر این واقعه نمود پس رسانه‌ها در این زمینه تلاش وافری نشان دهند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.