امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
- دعوت آحاد جامعه به حضور در راهپیمایی روز قدس
- دومین گردهمایی سرداران و امیران پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار شد
- پیگیری مطالبات مردم از سوی رسانهها بزرگترین کارکرد خبرنگاران/ کار خبر و اطلاعرسانی نوعی جهاد تبیین است/مدیرانی که پاسخگوی رسانهها ومردم نیستند عملکردشان قابل پذیرش نیست
- چه کسی پاسخگوی عدم بهرهبرداری مردم بابل و مازندران از توان علمی دانشگاهیان منطقه است/کسب رتبه نخست کشور و ششم جهان توسط دانشگاه نوشیروانی در مرجعیت علمی تایمز/مسئولان بیشتر به ظرفیتهای دانشگاه نوشیروانی در حل مشکلات توجه کنند
- دکتر آرایی عضو شورای پژوهش و فناوری فنی و حرفهای کشور شد
هزار و ۳۵۰ مورد بازدید نظارتی از واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی مازندران
به گزارش بابل نوین، دلاور بزرگ نیا مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : در این مدت واحدهای پذیرایی ، اقامتی و رفاهی ارائه کننده خدمات به مسافران نوروزی ۶۰ تشویق و ۶۵ مورد اخطار دریافت کردند .
وی افزود : رعایت مسایل بهداشتی ، نظافت ، تمیزی و تزئین سالن پذیرایی ، رعایت نکات بهداشتی در آشپزخانه ، داشتن نمازخانه و رسیدگی به آن ، رعایت تنوع و کیفیت غذایی ، داشتن تجهیزات اعلام و اطفای حریق ، دارا بودن پروانه فعالیت و رعایت نرخ مصوب را از معیارهایی است که وضعیت واحدهای پذیرایی و اقامتی بر اساس آنها ارزیابی می شود.
مدیر کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری مازندران گفت : تاسیسات گردشگری و اقامتی که بتوانند نکات بهداشتی مورد نظر را رعایت کنند از تشویق ستاد اجرایی خدمات سفر مازندران برخوردار می شوند و در صورت رعایت نکردن و وجود کمبود ، تذکر دریافت می کنند .
وی افزود : بیش از ۴۰۰ واحد پذیرایی ، اقامتی و رفاهی در مازندران خدمات مورد نیاز را به مسافران نوروزی ارائه می دهند./ص
باشگاه خبرنگاران جوان
اخبار استانی بابل نوین , دلاور بزرگ نیا , مازندران , میراث فرهنگی , نظارت
- دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
- پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.