امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 83090
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 10 مرداد 1397 - 11:08 | | ارسال توسط :

هشدار استاندار مازندران به گرانفروشان

به گزارش بابل نوین، محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: دشمن به دنبال تخریب باور مردم است و متاسفانه برخی نیز با اتخاذ تصمیمات خاص به اقتصاد و پول ملی آسیب می زنند. وی افزود: در مقابله با جنگ اقتصادی که اتحاد ملی را هدف گرفته است تصمیم قاطعانه و اقدام […]

به گزارش بابل نوین، محمد اسلامی استاندار مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان گفت: دشمن به دنبال تخریب باور مردم است و متاسفانه برخی نیز با اتخاذ تصمیمات خاص به اقتصاد و پول ملی آسیب می زنند.

وی افزود: در مقابله با جنگ اقتصادی که اتحاد ملی را هدف گرفته است تصمیم قاطعانه و اقدام بهنگام در پیشبرد درست امور می تواند تاثیر خود را بگذارد.

اسلامی گفت: دشمن به دنبال ایجاد ابر تورم و جنجال در کشور است ولی با مدیریت واحد عرضه ، تقاضا و بازار و حفظ تعادل می توانیم از این شرایط عبور کنیم.

استاندار مازندران با بیان اینکه گروه های نظارت و بازرسی باید به صورت متحد و هماهنگ در ساعت کار بازار حضور یابند، افزود: با اقدامات به هنگام و یکپارچه نباید اجازه دهیم دلالان در زندگی مردم رخنه کنند و شکایت های مردمی باید رسیدگی شود.

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.