امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 92535
  پرینتخانه » آخرین اخبار, اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, سیاسی, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 06 آبان 1401 - 18:17 | | ارسال توسط :
هشدار امام جمعه بابل به رئیس دانشگاه نوشیروانی:

آشوبگری برخی عناصر در دانشگاه سبب ورود عبرت‌آمیز مردم می‌شود

امام جمعه بابل با هشداری صریح به رییس دانشگاه نوشیروانی بابل، گفت : اگر برخوردی مناسب نسبت به دانشجویان هتاک آن دانشگاه انجام نشود، مردم خودشان به میدان می‌آیند.
آشوبگری برخی عناصر در دانشگاه سبب ورود عبرت‌آمیز مردم می‌شود

به گزارش خبرنگار بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی در خطبه‌های نمازجمعه بابل با اشاره به آشوب‌های اخیر در کشور، گفت: ظاهر این آشوب‌ها این است که چند نفر گول شعارهایی مانند زن زندگی آزادی را خورده‌اند و با چند تجمع در داخل و خارج از کشور سعی کردند برخی دانش‌آموزان و دانشجویان را به حرکت در مسیر دشمن بکشانند، اما پشت پرده توطئه همه جانبه و ترکیبی دشمنان است.

وی با اشاره به تجمع ضدانقلاب در برلین افزود: در همین تجمع برلین سعی کردند با بلیط‌های مجانی افرادی را از سراسر دنیا در این شهر بیاورند و ۱۶ پرچم این گروهک‌ها به ویژه عناصر تجزیه‌طلب در این تجمع نمایش داده شد.

امام‌جمعه بابل دشمنی دشمنان را با ایران قوی دانست ادامه داد: این افراد قصد دارند در هر گوشه از کشور حکومتی برای خود فراهم کنند زیرا این افراد با ایران بزرگ مشکل دارند و ۵ پرچم فقط برای گروهک‌هایی مانند پ ک ک، کومله، پژاک، آذربایجان جنوبی و الاهوازیه بود و افراد دیگری با پرچم بلوچستان آمدند.

واین مسئول داد: اگر جمهوری اسلامی میلیاردها دلار هزینه می‌کرد نمی‌توانست این امر را به نمایش بکشاند ولی این عناصر خبیث با تجمع برلین نشان دادند هدفشان تکه پاره کردن و نابودی ایران بزرگ است.

حجت‌الاسلام روحانی با تشربح شعار زن، زندگی، آزادی ضدانقلاب، گفت: معنی زن زندگی آزادی برای ضدانقلاب برهنه شدن و فعالیت عناصر پست همجنس باز و ترویج بیماری جنسی است.

وی با اشاره به تحرکات برخی دانشجویان در دانشگاه نوشیروانی و هتک حرمت به برخی ارزش‌ها، تصریح کرد: زشت‌ترین حرکات توسط برخی اراذل در این دانشگاه پدید آمد و بنده به برخی دانشجویان فریب خورده اغتشاش‌گر هشدار می‌دهم اگر اعتراضی دارند از طریق مسالمت‌آمیز انجام دهند ولی اگر به این جنایات و هتاکی‌ها ادامه دهند، مردم این صحنه‌ها را تحمل نمی‌کنند و خود وارد عمل می‌شوند.

امام‌جمعه بابل با هشداری صریح به رئیس دانشگاه نوشیروانی، تاکید کرد: بنده به رئیس دانشگاه هشدار می‌دهم اگر آشوبگری برخی عناصر در دانشگاه کنترل نشود، مردم بابل وارد عمل می شوند و برخورد عبرت‌آموز خواهند کرد.

تهیه و تنظیم خبر(خبرنگار): مهدی صفرزاده افروزی

نویسنده : مهدی صفرزاده افروزی | منبع خبر : بابل نوین
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.