امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 52196
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 30 اسفند 1395 - 10:43 | | ارسال توسط :

هشدار پلیس به رانندگان در جاده های لغزنده/ عدم توجه به جلو عامل اصلی تصادفات ۲۴ ساعت گذشته

به گزارش بابل نوین، سردار محمدحسین حمیدی فرمانده پلیس راه کشوراظهار داشت: به دلیل بارندگی در برخی محورها، سطح جاده ها لغزنده است و به همین منظور به رانندگان هشدار می دهیم که در طول رانندگی با دقت رانندگی کنند و توجه به جلو داشته باشند تا از وقوع تصادفات جلوگیری به عمل آید. وی در ادامه […]

به گزارش بابل نوین، سردار محمدحسین حمیدی فرمانده پلیس راه کشوراظهار داشت: به دلیل بارندگی در برخی محورها، سطح جاده ها لغزنده است و به همین منظور به رانندگان هشدار می دهیم که در طول رانندگی با دقت رانندگی کنند و توجه به جلو داشته باشند تا از وقوع تصادفات جلوگیری به عمل آید.

وی در ادامه افزود: بر همین اساس در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین علل تصادفات در درجه اول عدم توجه به جلو و خروج از جاده که به واژگونی منتهی می شود علت دوم تصادفات را شامل می شود.
سردار حمیدی بیان داشت: بیشتر واژگونی ها به دلیل خستگی و خواب آلودگی راننده است و بهتر است به جای هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند. سرعت و سبقت غیرمجاز و انحراف به چپ نیز از عوامل دیگر تصادفات به شمار می رود.
رئیس پلیس راه کشور گفت: در حال حاضر در برخی از محورها تراکم بار ترافیکی را داریم و این روال بعد از سال تحویل هم ادامه دارد.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.