امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 28821
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سخن سردبیر, گزارش تصویری, مذهبی, ورزشی تاریخ انتشار : 05 شهریور 1395 - 15:43 | | ارسال توسط :

هفته دولت هفته خودنگری معیار دولتمرد اسلامی است/آثار تلخ ربا در برخی بانک‌ها دیده می‌شود/ بی‌همتی تربیت‌بدنی بابل در زدن حتی یک پارچه خوش‌آمدگویی برای قهرمانان المپیکی جای گله دارد

امام جمعه بابل گفت: نباید مسؤلین دولت فقط این ایام را به گزارش‌دهی اکتفا کنند باید رابطه با مردم دو طرفه باشد و در سایه کم‌لطفی بعضی از بانک‌ها بر روی بانکداری اسلامی لعابی کشیده شده و آثار تلخ ربا را در برخی بانک‌ها می‌بینیم.

روحانی۱۱۱

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام مجتبی روحانی امام جمعه بابل در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه با گرامیداشت هفته دولت گفت: باید رابطه متقابل میان دولت و ملت مورد توجه قرار بگیرد، مردم باید شاهد خدمات دولتمردان در طول سال باشند و اگر نقد و تقدیری دارند آن را انجام دهند، نباید مسؤلین دولت فقط این ایام را به گزارش‌دهی اکتفا کنند، باید این رابطه دو طرفه باشد.

وی با اشاره به زحمات شهیدان رجایی و باهنر افزود : این عزیزان در راه خدمتگذاری دولت به مردم تا پای جان پیش رفتند و به شهادت رسیدند، به همه خدمتگذاران توصیه می‌کنم از فرصت بدست آمده نهایت استفاده را برده با معیار مدیریت اسلامی و دولتمرد نظام اسلامی خدمت کنند چون معیار ملت شهید رجایی و باهنر است.

امام جمعه بابل ادامه داد: نزدیک به چهار دهه است که راه خدمت‌رسانی به مردم در ایران اسلامی ادامه دارد و هفته دولت هفته خودنگری معیار دولتمرد اسلامی است، مدیران ما باید خود را با معیارهای شاخص خدمتگذار متواضع و خالص تطبیق دهند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد:  اعضا و مدیران دولتی باید عالی‌ترین کارنامه را از خود به یادگار بگذارید، در راس  حکومت رهبر معظم انقلاب عالی‌ترین هدایت را برای عزت‌بخشی مسلمین و شکستن استکبار انجام می‌دهد که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد و در اینجا باید از همه مدیران خدمتگذار تلاشگر که از جنس مردم و با مردم  هستند تقدیر کرد.
وی با اشاره به پروژه‌های نیمه تمام بابل گفت: برخی از پروژه‌ها در این شهرستان سالیان سال به طول انجامیده
و پیر شده است، امیدواریم پروژه‌هایی مانند پروژه آبرسانی و کنارگذر جنوبی بابل تا پایان سال افتتاح شود.

خطیب جمعه بابل در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز بانک داری اسلامی گفت: مدیران باید عملیات بانکداری اسلامی را ترویج و در این مسیر راهکار به مردم بدهند، در سایه کم لطفی بعضی از بانک‌ها بر روی بانکداری اسلامی لعابی کشیده شد و آثار تلخ ربا را در برخی بانک‌ها می‌بینیم.

روحانی ادامه داد: نباید بگذاریم ربا به گونه‌ای دیگر برگردد، قانون بانکداری بدون ربا در حال تکمیل است و امیدواریم منافذ ربا در قانون جدید برداشته شود.

وی با اشاره به اظهارات وقیحانه وزیرخارجه عربستان اظهار کرد: یکسال و نیم است که شبانه روز بمب‌های آل‌سعود بر سر مردم بی‌دفاع یمن می‌ریزد، جایی در این کشور فقیر نیست که تخریب نشده باشد، تمام ذخایر مردم به پایان رسیده و یمن در محاصره کامل است، هیچ جنبده‌ای نمی‌تواند از این کشور خارج  و یا داخل گردد، حال چگونه ایران می‌تواند به این کشور موشک بفرستد؟ ملت یمن باید با سازماندهی مجدد سامانی دیگر به این کشور دهند.

رئیس شورای فرهنگ عمومی بابل با انتقاد شدید از عملکرد اداره ورزش و جوانان بابل افزود: در این شهرستان چهار ورزشکار المپیکی داشتیم، در راستای پیام رهبر معظم انقلاب از همت و زحمات آنها تقدیر می‌کنم. گلایه از عزیزان تربیت‌بدنی که بی همتی کردند و نباید با بی‌اعتنایی از یک پارچه و بنر خوش آمد دریغ کرد، از ناحیه خودم و شهروندان بابل از این قهرمانان و تلاشگران ورزشی این شهرستان و استان تقدیر می‌کنم.

حجت‌الاسلام روحانی در پایان با اشاره به شهادت جانباز نمازگزار جمعه بابل گفت: در چند مدت اخیر دو جانباز نمازجمعه بابل به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، سیدجعفر سیدمیرزایی و شهید رمضانعلی غلام‌نتاج که علی‌رغم داشتن مشکلات ناشی از جانبازی حضوری فعال در نمازجمعه داشتند و همواره مراقبت بر نمازجمعه را پیش روی خود قرار می‌دادند. جای خالی این جانبازان عزیز نمازگزار جمعه بابل که بیش از ۳۴ سال در همه صحنه‌های انقلاب اسلامی حضور داشتند را احساس می‌کنیم.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. سورابلالی :
    10 شهریور 95

    تتیسرومیز ماهیگیر وزنه بردار اورژانسکار کالیبالیست میوه چین شاقلشن کسب درامد۶

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.