امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 76754
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 25 دی 1396 - 11:25 | | ارسال توسط :

همایش مجمع‌الذاکرین بابل ویژه بانوان برگزار می‌شود

مسئول کانون بسیج مداحان بابل از برگزاری همایش مجمع‌الذاکرین ویژه بانوان این شهرستان با محوریت ایام فاطمیه خبر داد.

به گزارش بابل نوین، علی‌اکبر فردی  در گفت‌و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: در جامعه امروز نیاز و تامین خوراک فرهنگی از سوی متولیان این امر برای برون رفت از فضای نامطلوب غیر فرهنگی در جامعه اسلامی امری ضروری است.

 

وی افزود: نگاه متولیان فرهنگی و مذهبی باید نگاهی مردمی همراه با دیانت باشد و بهترین مسیر برای این هدف استفاده درست و شایسته از ظرفیت هیات‌های مذهبی، سخنرانان و مداحان است.

 

مسئول کانون بسیج مداحان بابل ادامه داد: این کانون نیز بر اساس شرح وظایف سازمانی خود در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری همایش‌ها و جلسات متعددی در طول سال برای مداحان و ذاکرین اهل‌بیت در سطح این شهرستان برگزار می‌کند تا اهداف نظام اسلامی تبیین و محقق گردد.

 

فردی تصریح کرد: کانون بسیج مداحان بابل همایش مجمع‌الذاکرین بابل را در گستره این شهرستان ویژه خواهران برگزار و این همایش با محوریت استقبال از ایام فاطمیه انجام خواهد شد.

 

وی در پایان گفت: برنامه فوق روز یکشنبه اول بهمن ماه جاری ساعت ۸:۳۰ دقیقه در سالن همایش شهید آوینی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران برگزار می‌شود.

 خبرنگار: نازنین اکبرزاده

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.