امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81133
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار ویژه, با شهدا, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 18 فروردین 1397 - 22:24 | | ارسال توسط :

همایش «پدران آسمانی» در بابل برگزار شد

با حضور خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و مسئولان همایش "پدران آسمانی" در بابل پایتخت شهدای شمالی کشور برگزار شد.

به گزارش بابل نوین، به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بابل همایش “پدران آسمانی” با محوریت خانواده‌های معظم شهدا شامگاه شنبه ۱۸ فروردین ماه جاری در سالن همایش‌های مخابرات مازندران رقم خورد.

سعید کهنسال معاون امور اجتماعی بنیاد شهید مازندران ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در سالن خواستار تداوم حضور حماسی خانواده‌های شهدا در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی شد و مراسم تجلیل از مقام شهدا را امری مهم برای ماندگاری روحیه مقاومت در جامعه قلمداد کرد.

در این همایش که با اجرای خوب مصطفی محمدی مجری توانمند سیمای مازندران همراه بود آیت‌الله علی معلمی نماینده مردم مازندران در خبرگان رهبری به‌عنوان سخنران ویژه با اشاره به زحمات شهدا و خانواده‌هایشان از ایستادگی در ادامه مسیر حمایت از انقلاب اسلامی سخن گفت.

شایان ذکر است در پایان این مراسم به دو خانواده معظم شهید به نمایندگی از سایر خانواده‌های شهدای بابل در حضور ولیزاده فرماندار ویژه و سایر مسئولان این شهرستان لوح سپاس و هدایایی تقدیم شد.

خبرنگار: مهدی بادیکناری

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.