امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77874
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, اخبار مازندران, اخبار ویژه, فرهنگ و هنر, گالری عکس, گزارش تصویری تاریخ انتشار : 10 بهمن 1396 - 23:43 | | ارسال توسط :

همزمان با افتتاح خانه مطبوعات بابل مسئول آن معرفی شد+تصاویر

با حضور فرماندار، مدیرعامل، اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران و رئیس اداره ارشاد شهرستان بابل دفتر خانه مطبوعات بابل افتتاح و شفیعیان به عنوان مسئول آن معرفی شد.

به گزارش بابل نوین، عصر امروز سه شنبه دهم بهمن در برنامه‌ای با حضور اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران برنامه‌های آتی این مجموعه به اطلاع اهالی رسانه بابل رسید و در بخشی از این نشست صمیمی به سوالات حاضرین پاسخ داده شد.

در ابتدای این نشست که با استقبال خبرنگاران بابل همراه شد عیسی محمدی‌فیروزجایی با اشاره به اهمیت نقش رسانه‌ها در جامعه اظهار کرد: رسانه‌ها نقش نعیین کننده‌ای دارند و برای مدیران نیز می‌توانند مشاوران خوبی باشند.

وی افزود: خوشحالیم در طلیعه فجر چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی مردم ایران که متصل است به فرهنگ علوی و نبوی شاهد افتتاح خانه مطبوعات بابل هستیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد بابل ادامه داد: مردم در طول سال‌های بعد از انقلاب اسلامی همراهی و همگامی خوبی نسبت به نظام و دلبستگی خاصی به مسائل اجتماعی و فرهنگی در کنار مذهب داشتند که باید از این امانت به شیوه درست حفاظت کرد.

این مسئول در پایان از حمایت ویژه‌تر مجموعه خود با اهالی رسانه در شهرستان شد و خواستار یکپارچگی تمام جریانات و گروه‌های رسانه‌ای در یک قالب و با وحدت رویه بیشتر شد.

در بخش دیگری از این نشست علی یوسفی با اشاره به ضرورت ایجاد فضای مناسب برای فعالیت خبرنگاران در این شهرستان اظهار کرد: بابل یکی از شهرهای تاثیرگذار در استان مازندران به حساب می‌آید و برای ما فعالیت رسانه‌ای پویا و سرزنده در این شهرستان اهمیت خاصی دارد.

وی افزود: در دوره جدید تلاش شده است اتفاقات تازه‌ای با رویکرد جدید انجام شود  و تلاش اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات مازندران بر این نقطه معطوف شده تا پیگیر جدی مطالبات برحق خبرنگاران باشند.

مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران ادامه داد: جذب حداکثری همه نیروهای رسانه‌ای در شهرستان، پیگیری مطالبات اهالی رسانه، برگزاری دوره‌های آموزشی، برپایی نمایشگاه آثار مطبوعاتی و جشنواره‌ها از جمله برنامه‌هایی است که ما به شدت پیگیر آن هستیم و از نمایندگان و رابطین خود در شهرستان‌ها آن را مطالبه می‌کنیم.

این مسئول در حوزه رسانه تصریح کرد: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده ویژه کرد تا هم با وحدت رویه بتوان نقاط ضعف را برطرف کرد و همچنین با تعامل و همکاری بتوان خدمات شایسته‌تری به جامعه ارائه داد.

یوسفی در پایان بخش ابتدایی صحبت هایش گفت: پیشانی جبهه فرهنگی و سربازان خط مقدم جنگ با دشمنان نظام اسلامی اصحاب رسانه هستند و از همه مسئولان می‌خواهیم اهالی رسانه را دریابند تا در قالب خانه مطبوعات بتوانند به حقوق حقه خود دست یابند.

قربانعلی ولیزاده بورا معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در زمان اهدای حکم به نماینده خانه مطبوعات مازندران در بابل خواستار همدلی، یکپارچگی در راستای امید بخشی به جامعه از سوی اهالی رسانه شد و خبرنگاران بابل را از بهترین خبرنگاران کشور قلمداد کرد.

گفتنی است در پایان این نشست همزمان با اهدای حکم مسئولیت سرکار خانم سمیه شفیعیان به عنوان نماینده خانه مطبوعات مازندران در بابل دفتر نمایندگی این مجموعه در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افتتاح شد.

عکاس خبری: سیدرضا مقیمی

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.