امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 77891
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, سخن سردبیر, سیاسی, مذهبی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 11 بهمن 1396 - 9:08 | | ارسال توسط :

اجرای ۶۰ ویژه‌برنامه دهه فجر در بابل/خرمشهرها را باید درون نهاد خانواده فتح کرد

فرمانده سپاه بابل از برگزاری 60 ویژه‌برنامه دهه مبارذک فجر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بابل نوین، در طلیعه چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی سرهنگ مرتضی رمضانی در گفت‌و گو با خبرنگار ما ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حماسه جاودان مردم غیرتمند ما با رهبری پدرانه امام خمینی(ره) آغاز راهی است برای رسیدن به ظهور حضرت حجت و سپردن پرچم اسلام به دست صاحب بر حقش.

وی افزود: غیرت علوی و تعصب فاطمی مردم این سرزمین به اسلام و مرجعیت که در امتداد ولایت فقیه است باعث شد عاملین و دست نشانده‌های امپریالیسم جهانی در ایران یعنی حکومت خودکامه پهلوی پس از مدت ها سقوط کند و خون بهای جوانان غیور این ملت پرچم تنومند انقلاب اسلامی شد که همچنان در سراسر جهان خوش می‌درخشد.

این مسئول ارشد نظامی در شهرستان بابل ادامه داد: به مناسبت طلیعه چهلمین فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با سراسر کشور برنامه‌های مختلف فرهنگی و روشنگری با رویکرد تبیین انقلاب اسلامی و دستاوردهای کشور در شهرستان بابل برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: اجرای ۶۰ ویژه برنامه در ایام دهه مبارک فجر در کنار بسیاری دیگر از برنامه‌های کوچک و بزرگ در سطح این شهرستان نشان از پویایی انقلاب اسلامی و استمرار حمایت‌های امت حزب‌الله از این انقلاب دارد.

سرهنگ رمضانی افزود: در طلیعه چهل سالگی انقلاب اسلامی باید به مشکلات جدی جامعه توجه ویژه داشت و با توجه به منویات مقام معظم رهبری که فرمودند “خرمشهرها در پیش داریم ” باید در همه سنگرها راه خدمت به مردم و اعتلای اسلام را در پیش بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: در راستای توجه به قشر آسیب‌پذیر جامعه، افتتاح خانه محروم و ویزیت رایگان در مناطق محروم شهرستان بابل در اولویت برنامه‌های ما قرار دارد، همچنین یادواره شهدای حوزه‌ای، حضور بسیجیان در مصلی بخش و شهرستان، دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران و برگزاری مسابقات علمی و ورزشی از دیگر برنامه‌های دهه مبارک فجر است.

فرمانده سپاه بابل در پایان گفت: با توجه به تاکیدات رهبر انفلاب باید حرکتی انقلابی در راستای کارهای فرهنگی و اجتماعی با رویکرد منازل و خانواده‌های آغاز شود و خرمشهرها را باید درون نهاد خانواده فتح و اسلام ناب را جاری کرد.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۱
  1. لیبل پرینتر :
    18 بهمن 96

    درود برشما وب سایت خیلی خوبییی بود
    ممنون از اشتراک گذاریتون
    موفق و پیروز باشید دوست عزیز

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.