امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74552
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, علم و سلامت, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 29 آذر 1396 - 13:16 | | ارسال توسط :

همزمان با سالروز حماسه ۹ دی استخر شهدای مدافع حرم بابل به بهره‌برداری می‌رسد/بسیج در هر عرصه‌ای احساس تکلیف کند وارد عمل می‌شود

فرمانده سپاه بابل از بهره‌برداری مجموعه تفریحی ورزشی استخر شهدای مدافع حرم این ناحیه همزمان با سالروز افتخار آفرینی مردم ایران اسلامی در 9 دی‌ماه خبر داد.

به گزارش بابل نوین، در پی گذشت دو ماه از ساخت‌و افتتاح استخر شهدای مدافع حرم سپاه بابل سرهنگ مرتضی رمضانی فرمانده این ناحیه از بهره‌برداری این مجموعه تفریحی ورزشی همزمان با ۹ دی روز حماسه و بصیرت مردم ایران اسلامی خبر داد.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راستای خدمت به مردم در جبهه‌های مختلف اجتماعی، سازندگی و رفاهی در پی برطرف کردن مشکلات عموم جامعه و ایجاد فضای با نشاط است.

این مسئول ارشد نظامی ادامه داد: آنچه که امروز دغدغه مقام معظم رهبری است رفع مشکلات مردم، برطرف کردن نارسایی‌ها و نگاه ویژه به ایجاد آرامش و رفاه برای عموم جامعه است و این مساله امروز در کنار سایر فعالیت‌های سپاه و بسیج جزو اصلی‌ترین ماموریت‌های ماست.

فرمانده سپاه بابل تصریح کرد: باید به‌صورت جدی دنبال بر طرف کردن کاستی‌های جامعه بود و این مردم که در طول وجود جریان انقلاب اسلامی همچنان در برابر ناملایمات دشمنان این مرزو بوم ایستاده‌اند بهترین امکانات را مهیا کرد و از زحمات این عزیزان به‌ویژه بسیجیان تقدیر کرد.

سرهنگ رمضانی با اشاره به گذشت زمان دوماه برای بهره‌برداری از استخر شهدای مدافع حرم این ناحیه افزود: برای مجموعه سپاه و بسیج دادن بهترین خدمات با بالاترین استاندارد روز دنیا نکته ای بسیار مهم است و چون مردم ما مردم کم‌نظیری هستند باید بهترین‌ها را برایشان مهیا کنیم از این رو مدت زمان دوماه برای تست‌های اولیه و برطرف کردن کوچکترین نواقص رفاهی مردم سپری شد و در روز ۹ دی عموم آحاد جامعه می‌توانند از آن استفاده کنند.

وی اذعان کرد: استخر شهدای مدافع حرم سپاه بابل از جمله بهترین استخرهای شهرستان و شمال کشور محسوب می‌شود چون در ساخت و بهره‌برداری از آن سعی شده درجه کیفی کار به‌عنوان مهمترین شرط لحاظ شود تا شایستگی حضور مردم شریف را داشته باشد.

فرمانده سپاه بابل در پایان گفت: خدمت به مردم اصل تفکر بسیج‌و کار بسیجی است از این رو در هر عرصه‌ای که احساس تکلیف کنیم با توجه به فرمایشات رهبری معظم انقلاب وارد میدان خواهیم شد و با کار جهادی و روحیه انقلابی کارا پیش خواهیم برد و شاهد هستید با همین تفکر حاکمیت اسلامی سربلند بوده است..

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.