امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 60831
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 15 تیر 1396 - 17:42 | | ارسال توسط :

همگروهی تیم ملی فوتسال افغانستان با ایران و تاجیکستان

به گزارش بابل نوین، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز (پنجشنبه) در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد که طبق آن تیم ملی فوتسال افغانستان در گروه دوم منطقه مرکز و جنوب قاره کهن که سه تیم دارد با تیم‌های ایران و تاجیکستان همگروه شد. قرعه‌کشی صورت گرفته که تیم‌های فوتسال قاره کهن را بر اساس […]

به گزارش بابل نوین، رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا امروز (پنجشنبه) در شهر کوالالامپور مالزی برگزار شد که طبق آن تیم ملی فوتسال افغانستان در گروه دوم منطقه مرکز و جنوب قاره کهن که سه تیم دارد با تیم‌های ایران و تاجیکستان همگروه شد.

قرعه‌کشی صورت گرفته که تیم‌های فوتسال قاره کهن را بر اساس موقعیت جغرافیایی‌شان در چهار منطقه شرق، اقیانوسیه، مرکزی و جنوب و همچنین غرب آسیا تقسیم کرده، بر اساس سیدبندی این تیم با توجه به جایگاه‌های‌شان در مسابقات قهرمانی ۲۰۱۶ ازبکستان در سال ۲۰۱۶ صورت گرفته است.

بازی‌های مرحله مقدماتی جام ملت‌های فوتسال آسیا در منطقه مرکزی و جنوب که افغانستان هم در آن قرار دارد از تاریخ ۱۳ اکتبر (۲۱ میزان) تا ۲۲ اکتبر (۳۰ میزان) برگزار می‌شوند.

مرحله نهایی جام ملت‌های فوتسال آسیا از تاریخ ششم فبروی سال ۲۰۱۸ (۱۷ جدی ۹۶) تا ۱۸ فبروری (۲۹ جدی ۹۶) با حضور ۱۶ تیم برگزار می‌شود./ص

نود

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.