امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 31984
  پرینتخانه » اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, مصاحبه و گفتگو تاریخ انتشار : 08 آبان 1395 - 13:00 | | ارسال توسط :

هیچ سلاحی نمی‌تواند با اعتقاد و ایمان بسیجیان ما مبارزه کند

جانشین سپاه کربلای مازندران گفت: به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیه می‌شود ایران اسلامی را به عنوان یک کشور مقتدر و مستقل قبول کنند و جایگاه ایران را در معادلات بین المللی بپذیرند، بدانند هیچ سلاحی نمی‌تواند با این اعتقاد و ایمان بسیجیان ما مبارزه کند.

%d8%ac%d8%a7%d9%86%d8%b4%d8%b3%d9%86-%d8%b3%d9%be%d8%a7%d9%87-%da%a9%d8%b1%d8%a8%d9%84%d8%a7

به گزارش بابل نوین، سرهنگ حسین محمدرضایی در حاشیه بازدید از رزمایش جنگلی الی بیت‌المقدس در بندپی‌شرقی بابل  در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: رزمایش‌هایی در این سطح ایجاد آمادگی در بسیج و استفاده از این ظرفیت عظیم برای همه عرصه‌های که مورد نظر نظام اسلامی ایران است را مورد هدف قرار داده است و نشان می‌دهد بسیج برای همه میدان‌ها آماده است.

وی افزود: هدف از اجرای رزمایش بالابردن توانمندی و ارتقای رزم بسیجیان به عنوان فعالیت و کار مستمر در طول سال است و امسال سعی شده با توجه به اقلیم مازندران و وجود شرایط ساحل و جنگل  تعدادی از گردان‌ها عملیات رزم در ساحل و تعدادی رزم در جنگل را تمرین کردند تا اگر یکبار دیگر  دشمنان خواستند از جنگل نفوذ کند و ضربه‌ای به نظام  اسلامی بزنند بسیجیان کار آمدی لازم را داشته باشند.

جانشین سپاه کربلای مازندران تصریح کرد: بسیج چه در میدان نظامی، اقتصادی، فرهنگی و تربیتی همیشه آماده است تا به مردم خدمت کند، این نظام و انقلاب نیازمند بسیج آماده است و تا رزمایش‌های از این دست برگزار نشود نمی‌شود معایب و محاسن را سنجید و بررسی کرد.

این مقام مسئول با اشره به ضرورت کار فرهنگی در این رزمایش‌ها ادامه داد: با توجه به این که رویکرد دشمن بر فضای فرهنگی و ضربه زدن در این قالب است هدف اصلی ما توجه به موضوعات فرهنگی و آگاه ساختن عموم جامعه علی‌الخصوص بسیجیان از فضای فرهنگی موجود و سوق دادن به سمت مباحث فرهنگی مورد توجه نظام است که آن را در برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و عقیدتی و برگزاری کلاس‌های آموزشی با اساتید توانمند و بروز پیگیری می‌کنیم.

رضایی افزود: در بازدیدهای میدانی دیروز  و امروز همه جا انگیزه و علاقه‌مندی، شور و نشاط را در میان بسیجیان می‌بینیم و به عینه شاهد کلام گهربار رهبر انقلاب هستیم که فرمودند:” بسیج برای جوانان شور آفرین، برای دوستان امید بخش و برای دشمنان وحشت آفرین است “.

وی تصریح کرد: جوانان با شور اشتیاق و علاقه‌مندی بدون هیچ توقعی در رزمایش‌ها و برنامه‌های بسیج شرکت می‌کنند و همین کار باعث می‌شود مردم ایران اسلامی احساس امنیت را پیدا کنند و بر آن ببالند.

جانشین سپاه کربلای مازندران با اشاره به موضع‌گیری‌های دشمنان نظام نسبت به سپاه و بسیج گفت: این دشمنی‌ها نشان می‌دهد عملکرد این مجموعه‌ها درست است و می‌بینند که بسیج مردمی  در وسط میدان است و با انگیزه،اعتقاد و تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در صحنه حضور دارد و ذره‌ای از مواضع انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

وی افزود: تا وقتی که تفکر و فرهنگ بسیجی در این مملکت است دشمنان نمی‌توانند هیچ غلطی کنند، مردم ما مردم فهیم و بصیری  هستند، به نظام و انقلاب خود علاقه‌مند و همچنان پای آن ایستاده‌اند.

این فرمانده ارشد نظامی در پایان ضمن تقدیر از بسیجیان حاضر در رزمایش گفت: به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی توصیه می‌شود ایران اسلامی را به عنوان یک کشور مقتدر و مستقل قبول کنند و جایگاه ایران را در معادلات بین المللی بپذیرند، بدانند هیچ سلاحی نمی‌تواند با این اعتقاد و ایمان بسیجیان ما مبارزه کند.

 

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.