امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 57337
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 28 اردیبهشت 1396 - 19:31 | | ارسال توسط :

هیچ قدرتی توانایی غلبه بر کشوری که اساس آن متکی بر آرای عمومی مردم باشد، نخواهد داشت

ماموستا اطهری با تأکید بر این که مردم ایران در روز جمعه کاری مهم‌تر از حضور در پای صندوق‌های رأی ندارند، اظهار داشت: بدون تردید عدم حضور حداکثر مردم در انتخابات بر اقتدار ملی و امنیت ملی لطمه خواهد زد.

به گزارش بابل نوین، ماموستا عبد‌السلام اطهری، استاد حوزه علمیه اهل تسنن، با تأکید بر این که مردم ایران در روز جمعه کاری مهم‌تر از حضور در پای صندوق‌های رأی ندارند، اظهار داشت: بدون تردید عدم حضور حداکثر مردم در انتخابات بر اقتدار ملی و امنیت ملی لطمه خواهد زد.

ماموستا اطهری، اظهار داشت: نظام ایران یک حکومت مردمی و جمهوری است که با پشتوانه مشارکت مردم تشکیل شده است، از این رو امنیت مرز‌ها و همچنین اقتدار بین‌المللی ایران با مشارکت مردمی در انتخابات تکمیل خواهد شد.

استاد حوزه علمیه اهل تسنن با اشاره به فعالیت‌های دشمنان نظام علیه ایران، ابراز داشت: از ماه‌ها قبل دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های خود را برای تبلیغ علیه انتخابات ایران آغاز کرده‌اند تا مردم را نسبت به نظام و انقلاب اسلامی ایران بدبین کنند.

وی در ادامه گفت: هدف دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران از تبلیغات علیه ایران آن است که مردم را از این انقلاب دل‌سرد کنند تا مردم حضور کمرنگی در انتخابات پیشرو داشته باشند.

مبلغ علوم دینی تصریح کرد: عدم حضور حداکثری در انتخابات منجر به کینه‌ورزی بیش از پیش دشمنان نسبت به نظام خواهد شد، چرا که اگر ببینند مردم حضور کمتری در انتخابات داشته‌اند، تمامی تلاش خود را بکار خواهند بست تا فشار بیشتری علیه کشور انجام دهند.

وی، خاطرنشان کرد: اگر حضور حداکثری در انتخابات محقق نشود، علاوه بر کاهش اثرگذاری ایران در عرصه بین‌الملل، یقیناً در توانمندی نظامی کشور نیز اثر سوئی خواهد داشته، چرا که دشمنان تصور خواهند کرد مردم نیز با آنها همراهند، بنابراین مدام مرز‌های کشور را مورد تهاجم قرار خواهند داد.

وی با بیان این که رأی دادن به منزله مشارکت در تعیین سرنوشت مملکت است، افزود: بی‌شک آنهایی که رأی نمی‌دهند و مشارکت گسترده‌ای به عمل نمی‌آوردند، در تعیین سرنوشت خود کوتاهی کرده و آن را به دیگران واگذار می‌کنند. آیا این کار درستی است که سرنوشت خود و فرزندانمان را به دیگری واگذاریم؟!

ماموستا اطهری با اشاره به وجود آفات بسیار زیاد عدم شرکت در انتخابات، اظهار داشت: تأثیر نامطلوب بر روند سازندگی کشور یکی دیگر از آفات عدم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی است.

وی ابراز داشت: کشور در حال حاضر نیاز به همدلی و هم‌افزایی است، چرا که دشمن در حال پی‌ریزی فتنه‌ای بزرگ است، از این رو خنثی‌سازی توطئه‌های شوم دشمنان و تقویت اقتدار کشور، حضور گسترده مردم در عرصه انتخابات را می‌طلبد.

استاد حوزه علمیه اهل تسنن با تأکید بر این که شرکت در انتخابات می‌تواند اقتدار ایران را در عرصه جهانی تقویت کند، تصریح کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات ۹۶ دلالت بر وحدت و همدلی قومیت‌ها، ادیان و مذاهب مختلف کشور با یکدیگر است که پشتوانه‌ای قوی بر امنیت کشور به‌ شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی توانایی غلبه بر کشوری که اساس آن متکی بر آرای عمومی مردم باشد، نخواهد داشت، چرا که مردم همواره با آرای خود به طور مستمر از آن حکومت حمایت می‌کنند.

مبلغ علوم دینی با اشاره به سردمداران استکبار جهانی که مدام می‌گویند همه گزینه‌ها روز میز است، گفت: مردم با وحدت، همدلی و حضور حداکثری در انتخابات می‌توانند از هویت، ‌نظام و حکومت خود در برابر مستکبران جهانی دفاع کنند.

وی در ادامه، افزود: در دهه‌های اخیر و سال‌های گذشته به وضوح شاهد تهاجم مستکبران جهانی به کشور‌های مختلف بوده‌ایم که خسارات‌های فراوانی را متحمل شده و مردم آن واره‌ شده‌اند. بیشتر این تهاجم‌ها به سبب اختلافات، چند دستگی‌ها و همچنین عدم حمایت آحاد مردم از نظام سیاسی آن کشور‌ بوده است.

وی در پایان عنوان کرد: در هر مقطعی از تاریخ انقلاب که به فرمایشات رهبر معظم انقلاب عمل کرده‌ایم، توانسته‌ایم بر مشکلات غلبه کنیم از این رو همان طور که معظم‌له فرموده‌اند، با حضور حداکثری و پُرشور خود در انتخابات تمام توطئه‌ها و خواب‌های دشمنان ایران را نقش بر آب خواهیم کرد./م

منبع: رسا

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.