امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 74971
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, فرهنگ و هنر, مذهبی, نماز،نماز جمعه، قرآن تاریخ انتشار : 01 دی 1396 - 15:46 | | ارسال توسط :

باید جلوی دزد‌ی زالوصفتانی که خون مردم را می‌مکند گرفته شود

امام‌جمعه بندپی‌شرقی گفت: واردات و قاچاق بی‌رویه بیکاری و کساد در بازار را منجر شده است، مشکل اصلی ما در داخل کشور است که اجازه این دزدی‌ها را می‌دهند، باید جلوی دزد‌ی زالوصفتانی که خون مردم را می‌مکند گرفته شود.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام محمد پوررمضان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته بندپی‌‌شرقی اظهار کرد: خودم و همه شما را به دین‌داری سفارش می‌کنم، در قرآن نیز بر مفاهیمی مانند بصیرت توجه بسیاری شده است و اگر انسان برعکس آن اهل غفلت، نسیان و جهل باشد دچار خسارت می‌شود.

وی افزود: یکی از این غفلت‌ها برگزاری مراسم و مجالس ترحیم در روز جمعه است، با این اقدام افراد و آشنایانی که اهل نمازجمعه هستند به ترک این فرضیه الهی مجبور می‌شوند که امر ناپسندی است.

امام جمعه بندپی‌شرقی ادامه داد: البته خوشبختانه برخی از مراسم‌های ترحیم و عروسی را می‌بینیم که نماز‌جماعت برگزار می‌کنند، این نشان‌دهنده افزایش بصیرت مردم جامعه است و امیدواریم این اتفاق خوب و پسندیده همه‌گیر شود.

این مسئول تصریح کرد: مقام معظم رهبری در پیامی به اجلاسیه نماز دعوت به نماز را زیباترین جلوه‌های زندگی دانستند، ایشان فرمودند که مسئولان مومن در نظام اسلامی باید امکانات گسترده خود را در خدمت این امر مهم یعنی نماز بگذارند، هر قشری از روحانی، مربی، معلم، مدیر و مسئول وظیفه دارد به تشویق نماز بپردازد، در اقامه‌های نماز حضوری پررنگ داشته باشند.

حجت‌الاسلام پوررمضان گفت: آن شخصی که با شنیدن صدای اذان نماز را به پا می‌دارد محبوب خدا است، اما کسی که به هر دلیلی نماز نخواندن را توجیه می‌کند و به دنبال دلایل دیگری است تا نماز اول وقت را نخواند دیگر پیش خداوند مغضوب است.

وی با اشاره به حجم بالای واردات یادآورشد: مسئله واردات در کشور فاجعه است، این ماجرا که ۶۰۰ دستگاه خودروی گران‌قیمت،سوپرلوکس بنز و پورشه آن هم با کارت بازرگانی زنی روستایی فقیر چه توجیهی دارد.

خطیب جمعه بندپی شرقی افزود: واردات بی‌رویه و قاچاق ظلم به مردم است، چرا باید افرادی که در زمینه واردات فعالیت می‌کنند خیالشان راحت باشد کسی چوب لای چرخشان نمی‌کند، کسانی که این‌گونه ماشین گران‌قیمت را وارد می‌کنند نگرانی و دغدغه‌ای ندارند.

پوررمضان تاکید کرد: شخصی که باید کارت بازرگانی دریافت کند باید شرایطی را دارا باشد که این پیرزن فقیر کدام یک را می‌توانست داشته باشد، باید ببینیم چه کسانی و چه دست‌هایی در کار است که عده‌ای زالوصفت خون مردم را می‌مکند و به خون شهدا پشت پا می‌زنند.

این مسئول ادامه داد: رهبر معظم انقلاب دستورات روشنگرانه و حکیمانه صادر می‌کنند اما عده‌ای بی‌توجه به سخنان ایشان به مردم ظلم می‌کنند باید این افراد شناسایی شوند.

امام جمعه بندپی در پایان خطبه‌های عبادی سیاسی جمعه بندپی شرقی گفت: واردات و قاچاق بی‌رویه بیکاری و کساد در بازار را منجر شده است، مشکل اصلی ما در داخل کشور است که اجازه این دزدی‌ها را می‌دهند، باید جلوی دزد‌ی زالوصفتانی که خون مردم را می‌مکند گرفته شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.