امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 81356
  پرینتخانه » اخبار مازندران تاریخ انتشار : 26 فروردین 1397 - 11:05 | | ارسال توسط :

واکنش استاندار مازندران به پایین کشیدن تمثال شهدا در شهرستان قائم‌شهر

استاندار مازندران به پایین کشیدن تمثال شهدا در شهرستان قائم‌شهر واکنش نشان داد و گف: تمثال مبارک شهدای روستای قراخیل قائم‌شهر که توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان برداشته شد دوباره نصب خواهد شد.

به گزارش بابل نوین، به اطلاع شهروندان گرامی قائم‌شهر و اهالی روستای قراخیل به ویژه خانواده معظم شهدا می رساند که پس از برداشتن تابلوی سرداران و شهدای گرانقدر روستای قراخیل توسط اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان برداشته شد و بعد از رسانه ای شدن این موضوع استاندار مازندران واکنش نشان داد و صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: دستور پیگیری این موضوع صادر شد و قطعا دیگر این موارد در استان تکرار نخواهد شد.

وی افزود: در این راستا محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران را مامور به رسیدگی و نصب مجدد تابلو و بالا بردن تمثال شهدا شده است.

استاندار مازندران بیان کرد: به عزیزانی که تمثال شهدا را نصب می کنند تذکر می دهم تا هنگام نصب ابتدا با اداره راهداری مربوطه هماهنگ نمایند تا مکان‎یابی درستی انجام شود.

محمدزاده مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران نیز در تماس تلفنی با خبرنگار ما، اظهار کرد: به شهرستان دستور داده شده تا هرچه زودتر برای نصب تابلو و بالا بردن تمثال مبارک شهدای روستای قراخیل مکان یابی شود.

وی همچنین از اقدام فوری در این باره خبر داد و افزود: تمثال با پیشنهاد راهداری و بنیاد شهید و اهالی طراحی و در همین هفته با انتخاب جایگاهی مناسب نصب خواهد شد.

فضای رسانه ای قائم شهر نیز متعهد است تا نصب تمثال، رضایت خانواده معظم شهدا و نیروهای انقلابی را پیگیری و اطلاع رسار.ق/نی شود.

قائم آنلاین

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.