امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 58116
  پرینتخانه » سیاسی تاریخ انتشار : 06 خرداد 1396 - 21:31 | | ارسال توسط :

واکنش «موتلفه اسلامی» به خبر اختلافات داخلی این حزب

به گزارش بابل نوین، حزب موتلفه اسلامی به دنبال انتشار برخی مطالب کذب و خلاف واقعیت درخصوص نشست شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد. روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی بدنبال انتشار برخی مطالب کذب و خلاف واقعیت درخصوص نشست شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد. در این اطلاعیه آمده است: برخی اخبار […]

به گزارش بابل نوین، حزب موتلفه اسلامی به دنبال انتشار برخی مطالب کذب و خلاف واقعیت درخصوص نشست شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.
روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی بدنبال انتشار برخی مطالب کذب و خلاف واقعیت درخصوص نشست شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اطلاعیه‌ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: برخی اخبار مربوط به نشست شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و مطالبی که درباره محتوای این نشست منتشر شده است واقعیت ندارد و تکذیب می‌شود. حزب موتلفه اسلامی حق پیگیری حقوقی و قضایی را برای خود محفوظ می‌دارد»

یکی از روزنامه‌ها در گزارشی به بررسی حواشی رخ داده در اعلام کناره‌گیری میرسلیم از انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم پرداخته و ادعا کرده محمدنبی حبیبی و اسدالله بادامچیان به صورت خودسرانه اقدام به انتشار بیانیه‌ای در جهت انصراف میرسلیم از انتخابات کرده بودند که این امر موجب اختلافاتی در این حزب باسابقه شده است.

منبع:میزان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.