امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Thursday, 2 May , 2024
امروز : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 85418
  پرینتخانه » فرهنگ و هنر تاریخ انتشار : 05 بهمن 1397 - 10:05 | | ارسال توسط :

«وراجی‌های یک دیوانه» به چاپ دوم رسید

به گزارش بابل نوین، چاپ دوم «وراجی‌های یک دیوانه» در انتشارات مایا منتشر شد. همه ما افکار مختلفی داریم، افکاری که گاه با هم متضاد هستند و گاه با هم موافق، اما آیا تا به حال برای آن ها شخصیت مستقلی در نظر گرفته اید؟ احتمالا نه! راوی این کتاب فکرهای وراجی دارد و یک شب […]

به گزارش بابل نوین، چاپ دوم «وراجی‌های یک دیوانه» در انتشارات مایا منتشر شد.

همه ما افکار مختلفی داریم، افکاری که گاه با هم متضاد هستند و گاه با هم موافق، اما آیا تا به حال برای آن ها شخصیت مستقلی در نظر گرفته اید؟ احتمالا نه!

راوی این کتاب فکرهای وراجی دارد و یک شب تصمیم می گیرد برای افکارش اسم انتخاب کند. شما در داستان با چهار فکر اصلی او و شخصیت مخصوص به خودشان به خوبی آشنا می شوید. علاوه بر افکار راوی، احساساتش و حتی حسین پناهی هم در داستان حضور دارند و جذابیت خاصی به موضوعات مورد نظر نویسنده اضافه می کنند.

راوی مرد سی و خورده ای ساله ای است که نویسنده و کارمند بلندپایه یک شرکت بزرگ است. او زندگی موفق و ظاهر خوبی دارد و همیشه بوی عطر می دهد! اما خیلی زود برایتان تعریف می کند پشت این ظاهر جدی و آراسته چه شخصیت حساس و آشفته ای وجود دارد، شخصیتی که سال ها است خودش را سرکوب می کند!

از همان ابتدا به حضور یک دختر در کافه مورد علاقه او پی می برید ولی یک روز با چشم در چشم شدن با آن دختر، اتفاقات جدیدی شروع می شود، اتفاقاتی که فضای داستان را گاه غمگین و گاه شاد می کنند. اما این همه داستان نیست و شما در انتها غافلگیر می شوید!

/باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.