امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70269
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 23 آبان 1396 - 20:36 | | ارسال توسط :

وزیر اقتصاد در مبارزه با فساد با کسی تعارف ندارد

معاون وزیر اقتصاد با تاکید بر لزوم مبارزه با فساد در همه سطوح اداری، گفت: وزیر اقتصاد در بحث مقابله با فساد، بسیار جدی است و با کسی در این ارتباط، تعارف ندارد.

به گزارش بابل نوین،به نقل از وزارت اقتصاد، مهدی قدمی در گردهمایی مدیران کل امور اقتصادی و دارایی استانها با اشاره به اینکه اولین اولویت عمومی ابلاغی رییس جمهور به وزیر اقتصاد، ارتقای سلامت اداری است، افزود: از نگاه وزیر اقتصاد، این بحث بسیار جدی است و ایشان تاکید دارد که به هیچ عنوان، هیچ حاشیه ای نباید در مورد عملکرد مدیران وجود داشته باشد؛ پس این موضوعی است که مدیران کل استانی هم باید به آن توجه جدی و خاص داشته باشند.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت امور اقتصادی و دارایی تصریح کرد: یکی از موضوعات جدی و مورد توجه حال حاضر در وزارتخانه که در گذشته نیز مطرح بوده، اما بنا به دلایل عدیده، به خوبی عملیاتی نشده است، پس باید بحث تفویض اختیارات به استانها را در نظر داشت.

وی با بیان اینکه سیاست وزارتخانه در رابطه با استان ها، تفویض حداکثری اختیارات از مرکز به آنها است، تصریح کرد: در حوزه معاونت توسعه مدیریت و منابع که تکلیف روشن است؛ پس تلاش می کنیم تفویض اختیار به استان‌ها در آن معاونت‌ها هم انجام شود.

منبع:مهر

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.