امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 70273
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 23 آبان 1396 - 20:44 | | ارسال توسط :

وصل مجدد آب شهرهای زلزله زده تا ۴۸ ساعت آینده

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: اکیپ های زیادی به مناطق زلزله زده اعزام شده که امیدواریم با رفع کدورت آب سرآب ها بتوانیم تا ۴۸ ساعت آینده آب شهرهای زلزله زده را دوباره وصل کنیم.

به گزارش بابل نوین،پس از آنکه از دیشب تا صبح امروز پس لرزه های متعدد موجب شد تا کیفیت آب شرب در شهرهای مختلف استان کرمانشاه کاهش یافته و افت کیفیت و شکستگی انشعابات به قطعی دوباره آب در شهرهای زلزله زده منجر شد؛ نزدیک ترین زمان وصل شدن کامل اب شرب شهرهای زلزله زده ۴۸ ساعت آینده اعلام شده است.

علیرضا تخت شاهی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه در خصوص وضعیت تأمین آب شهرهای زلزله زده گفت: بدلیل تأمین آب شرب شهرهای سرپل ذهاب، قصرشیرین، هرسین و ثلاث باباجانی از سرآب های این شهرها و کدورت آب این سرآب ها، متأسفانه در حال حاضر آبرسانی به این شهرها عمدتاً به صورت سیار صورت می گیرد.

وی افزود: خوشبختانه در شهر کرمانشاه مشکل خاصی وجود ندارد اما در شهرستان های سرپل ذهاب، قصر شیرین، ثلاث باباجانی و گیلانغرب این میزان خسارت بیشتر بوده است.

وی تصریح کرد: متاسفانه با توجه به اینکه آب شرب شهر قصر شیرین و سرپل ذهاب از سرآب گرم سرپل تأمین می شود، آب سرآب دچار آلودگی و کدورت شده و این امر باعث شده تا روند آبرسانی به این شهرها مختل شود و از طریق آب معدنی و تانکرهای آب سیار تأمین شود.

وی ادامه داد: همچنین آب شهرهای گیلانغرب و هرسین نیز از سرآب های موجود در این شهرهای تأمین می شود، که متاسفانه بدلیل زلزله آب این سرآب ها نیز دچار کدورت شده و فعلاً قابل استفاده نیست و به این شهرها نیز از طریق تانکرها آبرسانی می شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کرمانشاه گفت: آب ثلاث باباجانی نیز بدلیل از مدار خارج شدن ایستگاه پمپاژ برق نیز با مشکل مواجه شده که بلافاصله یک ژنراتور به منطقه اعزام شده است که امیدواریم تا یکی دو ساعت دیگر با نصب ژنراتور شاهد وصل شدن آب شهر ثلاث باباجانی باشیم.

وی در پایان تأکید کرد: اکیپ های زیادی به مناطق زلزله زده اعزام شده که امیدواریم با رفع کدورت آب سرآب ها بتوانیم تا ۴۸ ساعت آینده آب شهرهای زلزله زده را دوباره وصل کنیم.

منبع:تسنیم

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.