امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 61893
  پرینتخانه » اقتصادی تاریخ انتشار : 31 تیر 1396 - 16:16 | | ارسال توسط :

وعده ۳۰ هزار میلیاردی دولت به صنایع تولیدی /تخصیص منابع در سال ۹۵ عادلانه صورت گرفت

به گزارش بابل نوین، منصور معظمی مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در رابطه با چگونگی شناسایی و تخصیص منابع مالی به صنایع کشور،گفت: در هر استان کمیته ای به ریاست استاندار و معاونت رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان برای بررسی این موضوع تشکیل شده است. وی در ادامه افزود: این کمیته استانی […]

به گزارش بابل نوین، منصور معظمی مدیرعامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران در رابطه با چگونگی شناسایی و تخصیص منابع مالی به صنایع کشور،گفت: در هر استان کمیته ای به ریاست استاندار و معاونت رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان برای بررسی این موضوع تشکیل شده است.

وی در ادامه افزود: این کمیته استانی طرح های دریافتی را مورد بررسی قرار داده و پس از تصویب ، به سیستم بانکی معرفی می‌شوند.

معظمی تصریح کرد: یکی از شرایط اصلی تخصیص این منابع به واحدهای تولیدی این است که آن واحد مشکل تامین منابع درجهت افزایش اشتغالزایی داشته باشد و یا بنگاه هایی هستند که در پرداخت منابع بانکی به مشکل برخورده اند.

معاون وزیر صنعت معدن وتجارت گفت: متقاضیان دریافت تسهیلات در سال گذشته بیشتر از منابع اختصاص داده شده بودند، این در حالی است که باید محدودیت های موجود را در نظر بگیریم.

مدیرعامل سازمان ایدرو در واکنش به اعتراض برخی از رؤسای اتاق های بازرگانی استان ها به نحوه تخصیص این منابع در سال گذشته، تاکید کرد: اگر افرادی از اتاق های بازرگانی نظر یا انتقادی در رابطه با تخصیص این منابع دارند، وزارت صنعت از آن استقبال می کند.

وی در پایان یادآور شد: دولت سال گذشته ۱۶ هزار میلیارد تومان به صنایع بحران زده کشور پرداخت کرد و امسال نیز قصد دارد ۳۰ هزار میلیارد تومان دیگر به صنایع تولیدی کشور اختصاص دهد.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.