امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 59091
  پرینتخانه » آخرین اخبار تاریخ انتشار : 20 خرداد 1396 - 18:58 | | ارسال توسط :

وقتی دستگاه‌های فرهنگی اولویت شناس نیستند، افراد آتش به اختیار هستند

به گزارش بابل نوین، سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری که در دیدار با جمعی از دانشجویان صادر شد، گفت: حوزه فعالیت‌های فرهنگی و فضای مجازی مختص به یک دستگاه و نهاد خاص نیست و یک لشکر ۸۰ میلیونی نیاز دارد که هر ایرانی خودش یک سرباز جبهه فرهنگی محسوب می‌شود. […]

به گزارش بابل نوین، سیدحسین نقوی‌حسینی با اشاره به فرمان آتش به اختیار مقام معظم رهبری که در دیدار با جمعی از دانشجویان صادر شد، گفت: حوزه فعالیت‌های فرهنگی و فضای مجازی مختص به یک دستگاه و نهاد خاص نیست و یک لشکر ۸۰ میلیونی نیاز دارد که هر ایرانی خودش یک سرباز جبهه فرهنگی محسوب می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به منفی‌بافی رسانه‌های بیگانه در خصوص این موضوع اظهار داشت:‌ این مسئله باید به طور کامل تشریح و موشکافی شود تا بدخواهان کشور در خصوص آن منفی‌نگری نکنند.
وی با تأکید بر اینکه همه باید در زمینه فرهنگ تلاش کنیم، بیان داشت: ما با یک مقابله ناجوانمردانه روبرو هستیم و برای برخورد با آن نیازمند تلاش همه جانبه همه نهادها، دستگاه‌ها و همه کسانی که در این زمینه توانایی دارند هستیم.
نقوی‌حسینی با اظهار تأسف از عمل نکردن برخی دستگاه‌ها نسبت به انجام وظایفشان گفت: علاوه بر این آنها اولویت‌ها را هم تشخیص نمی‌دهند و به سراغ مسائلی که اولویت نیستند می‌روند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نهادهای مسئول تعطیل هستند و یا درک درستی از شناخت اولویت‌ها ندارند، بیان داشت: هرکسی باید به وظیفه خودش عمل کند و افراد در این موقعیت برای انجام این گونه فعالیت‌ها آتش به اختیار هستند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: وقتی دستگاه‌ها به وظایف‌شان عمل نمی‌کنند و در انجام وظایف کوتاهی می‌کنند همه باید احساس وظیفه داشته باشند و به تکلیف انقلابی دینی خود عمل کنند.
منبع:باشگاه خبرنگاران جوان
به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.