امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 75563
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اخبار برگزیده اصلی, سیاسی, مذهبی تاریخ انتشار : 08 دی 1396 - 1:26 | | ارسال توسط :

ولایت فقیه ضامن حیات و تداوم انقلاب اسلامی است/ خواص امتیازخواه در فتنه‌ها روسیاه شدند

امام‌جمعه تنکابن در بابل گفت: ولایت فقیه ضامن حیات و تداوم انقلاب اسلامی است، اصلی که مانع نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی شد وجود مقام معظم رهبری است، در صورتی که همه ارکان نظام نفوذپذیر است، از ریاست جمهوری مانند دوران بنی‌صدر تا تیم مذاکره‌کننده ایران.

به گزارش بابل نوین، حجت‌الاسلام عبدالعلی پوراکبر امام‌جمعه شهر تنکابن در همایش بصیرت و میثاق با ولایت به میزبانی بابل اظهار کرد: قرن اخیر را قرت انقلاب‌ها نامیده‌اند، در هیچ زمانی دنیا سابقه نداشت که چنین حجمی از انقلاب‌ها را به خود دیده باشد و مردم کشورهای مختلف برای رهایی از شر استکبار جهانی و اشغالگران به دنبال استقلال هستند.

وی افزود: اگرچه کشورهایی مانند ژاپن، آلمان و بسیاری از کشورهای دنیا به دلیل بی‌عرضگی مسئولانشان عرضه ندارند که استکباری چون آمریکا را از کشورشان بیرون کنند زیرا حال که استقلال جغرافیایی کشورها تحقق یافت دشمن بیکار ننشست و در عرصه سیاسی استقلال را از آنان گرفت، در چنین حالتی تمام تصمیمات مهم جهانی را همین آمریکا می‌گیرد، آمریکا با دسیسه‌های خود این کشورها را به دورانی بدتر از استعمار برگرداند.

امام‌جمعه تنکابن ادامه داد: در استعمار نو، استکبار جهانی نیروهای نفوذی در داخل هر کشور را شناسایی و سپس مهره‌های مزدور خود را علم می‌کند تا استقلال کشورها را نشانه بگیرند، این مزدورانی که بزرگترین ضربه را به اسلام می‌زنند مانند اتفاقی که برای نهضت فلسطین و یار عرفات افتاد، یاسر عرفاتی که ما در دوران انقلاب از اطلاعیه‌های ایشان انرژی می‌گرفتیم اما نهایتا به جایی رسید که اعلام کرد با اسراییل جنی ندارم، ببینید دشمن چگونه در چهره‌های شاخص اسلام نفوذ می‌کند.

حجت‌الاسلام پوراکبر با اشاره به تداوم انقلاب اسلامی تصریح کرد: ایران مهد انقلاب قرن اخیر است و تنها انقلابی است که در برابر همه نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن همچنان بر سر اهداف و آرمان‌های خود باقی ماند، این انقلاب که از دوران مشروطیت نشات گرفت اما در دل مشروطه نیز رضاخان را علم کردند، رضاخان که مزدور انگلیس بود در ابتدا جلوی هیات‌های مذهبی لشکر نظامی می‌آورد اما به وقتش  ماموریت خود را انجام داد، کشف حجاب را علنی و مراسم عزاداری محرم را تعطیل کرد.

این خطیب‌جمعه گفت: دسیسه‌های دشمن هیچ گاه تمامی نداشته و ندارد، از قبیل آن می‌توان به ماجرای ملی شدن صنعت نفت و اعتماد مصدق به آمریکا اشاره کرد، آمریکایی که به مصدق نیز رحم نکرد.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی هر انقلابی که اتفاق افتاده بود نابود شد و آن کشور شرایطی به مراتب بدتر از قبل انقلاب خود را تجریه کرد در واقع این سیاست دشمن است که وقتی در میدان مبارزه شکست می‌خورد در میدان مذاکره نیروها را فریب و وادار به تسلیم و سازش می‌کند،کسی که در میدان مذاکره تسلیم و با وعده‌های دشمن دهانش شیرین شود شکست خواهد خورد، تسلیم کردن انقلاب‌ها و نفوذ در مهره‌های آن اصل نقشه‌های دشمن است.

این چهره روحانی یادآور شد: انقلاب اسلامی تنها انقلابی است که یک کلمه هم تغییر در موضع، آرمان، شعار و اهداف خود نداشته است بلکه روز به روز با صلابت بیشتر و کوبنده‌تر به راه خود ادامه داد، انقلاب اسلامی اکنون به مرحله‌ای رسید که هدف والای خود یعنی فتح فلسطین امری نزدیک خواهد بود.

وی ادامه داد: نابودی اسراییل نکته‌ای است که خود نتانیاهو به آن اعتراف و بیان کرد که اسراییل ۳۰ سال آینده نخواهد بود تا جشن ۱۰۰ سالگی بگیرد، موسسات اطلاعاتی بسیاری در آمریکا به اتفاق اعلام کردند که اسراییل تا ۱۶ سال دیگر دوام نخواهد داشت، حتی برخی از داخل اسراییل این مدت را کمتر از ۱۰ سال بیان کردند، امروز دیگر همه می‌دانند که کار اسراییل تمام شد.

حجت‌الاسلام پوراکبر خاطرنشان کرد: یکی از نشانه‌های نابودی اسراییل هجرت معکوس حداقل ۸۰۰ نفر از  یهودیان به اروپا است درصورتی که زمانی سیل یهودیان از اروپا به سمت اسراییل بود مهاجرت می‌کردند.

وی افزود: انقلاب اسلامی این چنین ۴۰ سال در برابر دشمنان ایستاد و به اهداف خود نزدیکتر شد، نه تنها یک قدم به عقب برنگشت بلکه همواره در مبارزه با استکبار پیش‌قدم و پیشگام بود، طرح و نقشه‌های استکبار جهانی بلافاصله با مدیریت انقلاب اسلامی و در راس آن شخص مقام معظم رهبری خنثی شد و حال انقلاب اسلامی یکه‌تاز جهان در عرصه سیاست است.

امام‌‌جمعه تنکاین ولایت فقیه را عامل تداوم انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: ولایت فقیه ضامن حیات و تداوم انقلاب اسلامی است، اصلی که مانع نفوذ دشمن در انقلاب اسلامی شد وجود مقام معظم رهبری است، در صورتی که همه ارکان نظام نفوذپذیر است، از ریاست جمهوری مانند دوران بنی‌صدر تا تیم مذاکره‌کننده ایران، چرا در تیم مذاکرت ما که باید در برابر دشمن ایستادگی کند، چهار جاسوس و نفوذی وجود داشته باشد؟

وی ادامه داد: فقط یک رکن در انقلاب اسلامی است که دشمنن هرگز نتوانست آن قله را فتح کند و آن هم اصل ولایت فقیه است، ایشان یک تنه در برابر هجمه توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن ایستادند، دشمن هر کاری کرد تا راه نفوذ به ایشان و نزدیکانشان را پیدا کند،سازمان سیا به سردار سلیمانی دست‌پرورده و سرباز واقعی رهبر نامه می‌فرستد اما این سرباز سرتاپا مطیع رهبری حتی نامه را باز نکرد، این چنین دشمن امید داشت که با نامه‌ها و مراودات نفوذ خود را در این مرحله هم آغاز کند.

حجت‌الاسلام پوراکبر تصریح کرد: جریان عجیب انحراف و نفوذ حتی بر پیروان خط امام نیز تسلط یافت، کسانی مانند موسوی، کروبی و منتظری در ابتدا آنقدر در مبارزه با آمریکا و اسراییل مواضع تندی داشتند که منتظری طرح راهپیمایی ۱۰۰ میلیونی مسلمانان به سمت فلسطین را در  کنفرانس‌های بین‌المللی اعلام کرد، اینان حتی برخی از افراد را انقلابی نمی‌دانستند و با ادعایی انقلابی‌گری خود را در جنگ با آمریکا و اسراییل محکم جلوه می‌دادند، همینان که هنوز خود را پیرو خط امام می‌دانند کارشان به جایی رسید که در روز قدس مهم‌ترین روز جهان اسلام، شعار « نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران » سر می‌دادند، آنان در فتنه ۸۸ بر شعارهای مرگ بر آمریکا خط قرمز می‌کشیدند اما بیداری مقام معظم رهبری و توده مردم همیشه در صحنه فتنه‌های آنان را نابود ساخت.

وی افزود: همیشه توده مردم با اینکه قدرت تحلیل کمتری دارند حق را بهتر می‌پذیرند، هربار که اسلام ضربه‌ای خورد از جانب خواص بود زیرا خواص امتیازخواه بودند مانند طلحه و زبیر، امتیازخواهی بدترین ضربه و فتنه خواص به اسلام است،در سال ۸۸ و سال‌های اخیر نیز عده‌ای خود را محور و بالاتر از مقام معظم رهبری دانستند، اینان با سکوت و همراهی فتنه‌گران دشمنان را امیدوار کردند، دشمن همیشه از این شخصیت‌ها استفاده ابزاری می‌کند مانند کربلا که خواص اسلام در آن حضور نداشتند.

امام‌جمعه تنکابن در پایان گفت: ما برای تداوم انقلاب اسلامی به اصل ولایت فقیه و توده مردم نیازمندیم پس باید برای توده مردم روشنگری و آگاهی بخشی انجام دهیم، انقلاب بر دوش مردم است اما خواص همواره صحنه‌ها را خالی گذاشتند، مدافعان حرم هم از توده مردم بودند نه از مدعیان و خواص.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.