امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Sunday, 28 April , 2024
امروز : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 78482
  پرینتخانه » اجتماعی, اخبار بابل, اقتصادی, سخن سردبیر, سیاسی, گالری عکس تاریخ انتشار : 18 بهمن 1396 - 22:26 | | ارسال توسط :

ویژه‌برنامه‌های هفتمین روز از دهه فجر در بابل+ تصاویر

در هفتمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی، همایش اقتصادی مقاومتی، افتتاح خانه محرومان و مراسم کلنگ‌زنی دهیاری بالابیشه‌سر در بابل انجام شد.

به گزارش بابل نوین، در هفتمین روز از دهه فجر همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی، افتتاح پنج خانه محروم چهارشنبه ۱۸ بهمن در بابل برگزار شد.

مرتضی رمضانی در جمع طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد:  امام‌خمینی(ره) و شهدای انقلاب ملت ایران را از دست استکبار جهانی نجات دادند، از این‌رو دعا برای سلامتی رهبر معظم و استمرار این نظام اهمیت ویژه‌ای دارد زیرا دشمن از همان ابتدای پیروزی انقلاب تهدید و تحریم همه‌جانبه را آغاز کرد، در صورتی که پیش از انقلاب همه امکانات و منابع در داخل کشور موجود بود اما شاه فقط وجود خارجی داشت و این منابع هم در راستای اختیارات استکبار مورد استفاده قرار می‌گرفت.

وی افزود: امروز دشمن با هجمه وسیع در فضای مجازی و رسانه می‌خواهد به جوانانی که ان دوران را ندیدند القا کند دوران شاه خوب بود در صورتی که اینطور نیست، آن دوران حکومت فشاد مالی، اخلاقی و وابستگی در خود داشت و امام راحل(ره) به همین خاطر در مقابل حکومت شاه قیام کرد، فساد مالی این خاندان هنوز هم ادامه دارد و اموال ایران در مصادره استکبار جهانی است و با همه مذاکراتی که انجام شد اموال مصادر را ندادند، آنها که امروز ادعا می‌کنند دلسوز مردم ایرانند ابتدا اموال مصادره شده را پس دهند.

فرمانده سپاه بابل ادامه داد: از آغاز انقلاب تحریم‌ها انجام شد و حتی در زمان جنگ از دادن سیم خاردار به ایران دریغ کردند، در آن دوران افرادی مانند شهید تهرانی‌مقدم پدر موشکی ایران به ذهنشان رسید تا موشکی طراحی کنند و اسراییل را نابود سازند، اینجاست که باید بگویم امام(ره) برگردن ملت ما حق دارد زیرا ایشان شعار ما می‌توانیم را در همه اقشار جامعه ترویج داد.

یدالله تقی‌پور مدیر بسیج سازندگی بابل در ادامه این همایش خاطرنشان کرد: همه بسیجیان از هجمه‌ای که به اقتصاد مقاومتی وارد می‌شود اطلاع داشته و آن را لمس کردند و همه می‌دانیم که سپاه و همت بسیجیان برای حفظ نظام مقدس و پاسداشت خون شهدا گام‌های موثری برداشتند.

وی افزود: نزدیک به ۱۵ میلیارد تومان به بسیجیان و فعالان اقتصاد مقاومتی ارائه شد تا آنها به ایجاد مشاغل کوچک و خانگی اقدام کنند که با بررسی‌های صورت گرفته متوجه رضایت‌مندیشان شدیم، پس باید عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را گسترش دهیم زیرا امروزه بیکاری معضل بسیاری از خانواده‌ها است.

بخش بعدی این همایش با تجلیل و اهدای لوح به سه تن از فعالان اقتصاد مقاومتی همراه بود.

پس از پایان همایش طلایه‌داران اقتصادی نیز پنج خانه محروم ۴۵ متری به همت بسیج سازندگی سپاه بابل، کمیته امداد امام‌خمینی(ره) و خیرین این شهر با اعتباری بالغ بر ۱۸۰ میلیون تومان در منطقه بیشه‌سر بابل به بهره‌برداری رسید.

گفتنی‌است در  پایان برنامه‌های ۱۸ بهمن به مناسبت دهه فجر، مسئولان حاضر کلنگ دهیاری بالابیشه‌سر را در متراژ ۱۰۰ مترمربع به زمین زدند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.