امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 72098
  پرینتخانه » مذهبی تاریخ انتشار : 05 آذر 1396 - 17:08 | | ارسال توسط :

ویژه برنامه‌های سیما در سالروز شهادت امام حسن عسکری (ع)

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) ویژه برنامه های “در آستان خورشید” و “روز خدا ” از شبکه های یک و سه سیما پخش می شوند. در آستان خورشید برنامه تلویزیونی «در آستان خورشید» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی […]

به گزارش بابل نوین، به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) ویژه برنامه های “در آستان خورشید” و “روز خدا ” از شبکه های یک و سه سیما پخش می شوند.

در آستان خورشید

برنامه تلویزیونی «در آستان خورشید» کاری از گروه فرهنگ و معارف اسلامی شبکه سه سیما به تهیه‌کنندگی مهدی زمانی بیدختی است که به صورت مستقیم از شهر مقدس سامرا، حرم مطهر امامین عسکریین (ع) تقدیم مخاطبان شبکه سه سیما می‌شود.

این برنامه با اجرای محمدحسین صیرفی میزبان حجت الاسلام و المسلمین دکتر حاج ابوالقاسمی خواهد بود که به موضوع شهادت امام حسن عسکری (ع) می پردازد.

در آستان خورشید امشب (یکشنبه ۵ آذر)، ساعت ۲۰:۴۵ به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

روز خدا

به مناسبت شهادت امام حسن عسکری علیه السلام دوشنبه ۶ آذر، حجت الاسلام کاظم طباطبایی در برنامه «روز خدا» در شبکه یک سیما درباره زندگی و سیره امام حسن عسکری علیه السلام صحبت می کند.

این برنامه که ساعت ۱۵: ۲۳، از شبکه یک پخش می شود کاری از گروه معارف شبکه یک سیماست که به تهیه کنندگی یونس قاسمی و مجید نادری و با اجرای علیرضا فتحی پور تقدیم بینندگان این شبکه می شود.

شبکه یک سیما همچنین به این مناسبت ساعت ۴۵ : ۸، دوشنبه ۶ آذر و ساعت ۱۵ : ۸ سه شنبه ۷ آذر سخنرانی حجت الاسلام رفیعی را درباره دوران حیات امام حسن عسکری (ع) پخش می کند.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.