امام علی (ع) می فرماید
۞ هر کس از خود بدگویی و انتقاد کند٬خود را اصلاح کرده و هر کس خودستایی نماید٬ پس به تحقیق خویش را تباه نموده است. ۞
Saturday, 27 April , 2024
امروز : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳
شناسه خبر : 73253
  پرینتخانه » اجتماعی تاریخ انتشار : 15 آذر 1396 - 18:46 | | ارسال توسط :

پایان هفته‌ای بارانی و برفی در مازندران/ آب‌گرفتگی معابر و بالا آمدن رودخانه‌ها

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: فردا انتظار داریم از سمت غرب مازندران شاهد ابرناکی آسمان و بارندگی در آسمان استان باشیم که به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.

به گزارش بابل نوین، احمد اسدی امروز اظهار کرد: امروز با توجه به جریانات جنوبی انتظار داریم شاهد افزایش دما و وزش باد گرم در ارتفاعات مازندران هستیم که گاهی شدید خواهد بود.

وی ادامه داد: بیشینه دمای هوا طی ۲۴ ساعت گذشته مربوط به کیاسر با ۱۹ درجه و کمینه دمای هوا مربوط به بلده با یک درجه سانتی‌گراد زیر صفر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی  هواشناسی مازندران بیان کرد: فردا با شکل‌گیری جریانات شمالی انتظار داریم از سمت غرب مازندران شاهد ابرناکی آسمان و بارندگی در آسمان استان باشیم که به‌تدریج به مناطق مرکزی و شرقی استان گسترش می‌یابد.

اسدی با اشاره به اینکه این بارش‌ها تا روز جمعه در آسمان مازندران ادامه دارد، اضافه کرد: با توجه به کاهش دما بارش در ارتفاعات استان به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه شدت بارش‌ها از بعدازظهر پنج‌شنبه تا روز جمعه است احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی و بالا آمدن آب رودخانه‌های استان دور از انتظار نخواهد بود.

معاون توسعه و پیش‌بینی  هواشناسی مازندران یادآور شد: با توجه به بارش برف لغزنده بودن، مه‌آلود بودن و اختلال در تردد جاده‌های کوهستانی استان پیش‌بینی نیست.

اسدی اظهار کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی اوایل هفته آینده جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم شده و آسمان استان به‌صورت صاف تا نیمه‌ابری پیش‌بینی می‌شود.

وی در پایان گفت: دریای مازندران فردا به‌صورت مواج و طوفانی پیش‌بینی می‌شود.

به اشتراک بگذارید
تعداد دیدگاه : ۰
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.